دسته بازی آنر برای همه گوشی‌های هوشمند

0
1967
دسته بازی آنر برای همه گوشی‌های هوشمند

نمایشگاه Gamescom 2019 در جریان است و شرکت‌های مختلف در حال ارائه محصولات تازه‌ای برای بازی‌خورها هستند که از آن جمله باید به مانیتور گمینیگ و کامپیوتر دسک‌تاپ Aurora شرکت Alienware و مانیتور Space Gaming سامسونگ اشاره کرد. شرکت چینی آنر امروز در کلاسی متفاوت از یک دسته بازی مخصوص گوشی‌های هوشمند رونمایی کرده که برای بازی‌کن‌های این رده می‌تواند ابزار جالبی محسوب شود. این دسته بازی که به کنار اسمارت‌فون متصل شده و از طریق بلوتوث با گوشی در ارتباط است از چندین کلید قابل برنامه‌ریزی بهره می‌برد و به لطف حضور باتری 400 میلی آمپر ساعتی می‌تواند به صورت مستقل به کار خود ادامه دهد.

دسته بازی آنر برای همه گوشی‌های هوشمند

در طی کنفرانس مطبوعاتی معرفی این دسته بازی، شرکت آنر به این موضوع اشاره کرد که 18 درصد از کاربران گوشی های این برند خود را گیمر معرفی می‌کنند و به همین علت این شرکت چاره‌ای جز معرفی یک ابزار جانبی مخصوص برای پاسخ به نیازهای این دسته از کاربران نداشته است. این دسته به گفته شرکت سازنده با اکثر بازی‌ها سازگار بوده اما می‌توان بسته به نیاز، دکمه‌های آن را شخصی‌سازی نمود.

این گیم‌پد می‌تواند به هر گوشی موبایلی و نه فقط گوشی‌های آنر و شرکت مادر آن هواوی متصل شود. نکته مثبت دیگر این دسته امکان اتصال آن به دستگاه از طریق پورت USB-C و شارژ شدن آن است؛ امری که البته دارندگان گوشی‌های قدیمی‌تر دارای پورت microUSB را چندان خوشحال نحواهد کرد. آنر هیچ اطلاعات دیگری در مورد این دسته به خصوص در مورد قیمت و زمان حضور آن در بازار منتشر نکرده اما با توجه به سابقه این شرکت در ارائه گوشی‌های ارزان‌قیمت می‌توان در این زمینه نیز نسبت به اعلام یک قیمت کاملا مناسب و رقابتی، امیدوار بود.

منبع

ارسال یک پاسخ