مشخصات honor 9 تأیید شد – دوربین دوگانه 20 و 12 مگاپیکسل

0
2129
مشخصات honor 9 تأیید شد - دوربین دوگانه 20 و 12 مگاپیکسل

گوشی‌های متعدد هواوی در طی سال جاری از ترافیک برخوردار بودند و تقریبا دو، سه هفته یک بار گوشی تازه‌ای از سوی این کمپانی به بازارهای مختلف عرضه شده است. از یک طرف خانواده هواوی P10 و P10 Lite در سطح بالای بازار از طرف دیگر نوا 2 و نوا 2 پلاس در رده میانی و از سمتی دیگر Y7 Prime و Enjoy 7 Plus همراه با چندین و چند مدل دیگر سبد کالای بسیار متنوعی را برای این شرکت رقم زده‌اند. امروز اطلاعات یک گوشی دیگر به نام honor 9 در دسترس قرار گرفته که ظاهرا قرار است در 12 ژوئن یعنی تنها 2 روز دیگر (22 خرداد) رسما معرفی شود. اطلاعات این گوشی امروز از یک آگهی تبلیغاتی، رسما مورد تأیید قرار گرفت.

مشخصات honor 9 تأیید شد - دوربین دوگانه 20 و 12 مگاپیکسل

مهم‌ترین نکته در اطلاعات honor 9 به دوربین‌های دوگانه 20 و 12 مگاپیکسلی بخش پشتی آن تعلق دارد که از این لحاظ به Nova 2 و P10 کاملا شبیه است. در زمینه کیفیت و عملکرد این دوربین‌ها البته در حال حاضر نمی‌توان اظهارنظر کرد و باید تا رونمایی رسمی آن به انتظار نشست. در زمینه گزینه‌های پردازشی در آنر 9 از چیپ‌ست Huawei Kirin 960 استفاده شده که آن را کاملا از سری میانی Nova جدا و به سری پرچمدار P نزدیک می‌کند. آنر 9 حتی از این هم فراتر می‌رود چرا که با وجود آنکه رم پایه دستگاه 4 گیگابایت است اما نسخه‌ای از این گوشی نیز با 6 گیگابایت رم ارائه می‌شود.

در این پوستر به سایز صفحه‌نمایش اشاره نشده و تنها به وجود افکت 2.5D در لبه‌های آن بسنده کرده است البته پیش از این برخی شایعات به امکان استفاده از پنل 5.15 اینچی فول اچ‌دی در آنر 9 اشاره داشته‌اند. دیگر مشخصات قابل اشاره در مورد این گوشی شامل دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3,100mAh و اندروید 7 می‌شوند. در زمینه قیمت نیز به رقم 360 دلار اشاره شده که با توجه به اینکه نوا 2 نیز با حوالی همین قیمت به بازار ارائه شد، اندکی برای این کلاس ارزان به نظر می‌رسد.

منبع

ارسال یک پاسخ