مشخصات کامل و قیمت اولین گوشی دو دوربینه سامسونگ

0
7494
مشخصات کامل و قیمت اولین گوشی دو دوربینه سامسونگ

اولین بار بیش از یک ماه پیش اطلاعاتی در مورد یک گوشی ناشناخته گلکسی C به عنوان اولین گوشی دارای دو دوربین سامسونگ منتشر شد اندکی بعد این گوشی گلکسی C10 نام گرفت و در فاصله‌ای کوتاه تصاویری از Galaxy C10 و حتی نمای 360 درجه از اولین گوشی دو دوربین سامسونگ در دسترس قرار گرفت. با نزدیک شدن هرچه بیشتر به زمان معرفی گلکسی C10 به عنوان اولین گوشی دو دوربینه سامسونگ اطلاعات بیشتری نیز از این مدل ارائه می‌شود.

خبر جدید در مورد این گوشی به منبع Asia Business Daily تعلق دارد که در آن اشاره شده که سامسونگ چین در حال تست این مدل است. سری C با اینکه در برخی دیگر کشورها (از جمله ایران) نیز به صورت غیر رسمی در دسترس است اما به صورت اختصاصی برای بازار چین ارائه می‌شود و در حال تست بودن آن در سامسونگ چین امری طبیعی به نظر می‌رسد. طبق این اطلاعات گوشی پیشروی رده میانی سامسونگ دارای چیپ‌ست Snapdragon 660 بوده و 6 گیگابایت رم دارد. با توجه به اینکه SD660 به تازگی معرفی شده و ممکن است به اندازه کافی برای این اولین گوشی دو دوربینه سامسونگ در دسترس نباشد برخی گمانه‌زنی‌ها از احتمال به کار گرفته شدن پروسسور خود ساخته سامسونگ با  نام Exynos 7872 با شش هسته پردازشی برای این گوشی را نیز محتمل دانسته‌اند.

در مورد نوع چینش دوربین‌های دوگانه این گوشی نیز منبع خبر به دوربین‌های واید و تله‌فتو (مثل تصمیم اپل در آیفون 7 پلاس) اشاره دارند که البته باید تا زمان رونمایی از گوشی برای تأیید این مورد به انتظار نشست. صفحه‌نمایش دستگاه طبق این خبر 6 اینچی فول اچ‌دی اتست و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه با 6 گیگابایت رم دارد. در زمینه باتری نیز، سامسونگ دست و دلبازانه عمل کرده و از یک واحد 4,000mAh در این مدل استفاده کرده است. ظاهرا در این گوشی باید منتظر دکمه اختصاصی Bixby درست همانند گلکسی S8 نیز باشیم. منبع خبر قیمت پایه این گوشی را برای نسخه 64 گیگابایتی آن را حوالی 515 دلار اعلام کرده است که از برخی پرچمداران مثل Mi 6 شائومی نزدیک به 200 دلار گران‌تر است.

منبع

ارسال یک پاسخ