دوربین ترکیبی دیجیتال آنالوگ فوجی SQ10 معرفی شد

0
2596
دوربین ترکیبی دیجیتال آنالوگ فوجی SQ10 معرفی شد

چندی پیش خبری در مورد دوربین فیلمی و دیجیتال INSTAX Square SQ10 فوجی منتشر شد؛ دوربین فوجی SQ10 اما امروز به صورت رسمی در دسترس قرار گرفت. جذابیت اصلی این دوربین همانطور که از پیش نیز مشخص شده بود ترکیب دو حالت عکس گرفتن و چاپ شدن آن به صورت عادی و یا ذخیره کردن آن در حافظه داخلی دوربین است. این تصویر روی صفحه‌نمایش دوربین فوجی SQ10 نیز قابل مشاهده خواهد بود؛ امکانی که در گذشته و در دوربین‌های چاپ آنی فوجی فیلم میسر نبود.

در SQ10 می‌توان قبل از تصمیم برای چاپ کردن عکس آن را مشاهده کرد و یا فایل دیجیتال آن را برای ویرایش در اختیار داشت. این موضوع با توجه به قیمت بالای پک فیلم‌های اینگونه دوربین‌‌ها بسیار تصمیم هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد و می‌توان از هم‌اکنون از استقبال کاربران از این دوربین اطمینان داشت. این دوربین را می‌توان نخستین دوربین سری Instax فوجی‌فیلم با سنسور دیجیتال دانست و به گفته شرکت سازنده این امر در بهبود برداشت تصویر در محیط‌های با نور کم موثر خواهد بود همچنین اینک می‌توان تا 10 سانتی‌متر نیز به سوژه عکاسی نزدیک شد. همچنین برای ارتقا جذابیت عکاسی با SQ10 مجموعه‌ای از فیلترهای متنوع نیز برای آن در نظر گرفته شده است که می‌توان آنها را روی عکس اعمال کرد. صفحه‌‌نمایش دوربین 3 اینچی است.

دوربین ترکیبی دیجیتال آنالوگ فوجی SQ10 معرفی شد

ابعاد و وزن دستگاه به ترتیب 47×119×127 میلیمتر بوده و 450 گرم وزن دارد بنابراین با دستگاه بسیار بزرگ و سنگینی روبرو هستیم.

Fujifilm SQUARE SQ10 قرار است از همین ماه می با قیمتی در حدود 280 دلار به بازار ارائه شود.

منبع

ارسال یک پاسخ