معرفی دوربین ورزشی کاسیو : جی‌شاک با لنز اضافه!

0
2915
معرفی دوربین ورزشی کاسیو : جی‌شاک با لنز اضافه!

محبوبیت ابزارهای تصویربرداری که اکشن کمرا یا دوربین ورزشی نامیده می‌شود بیش از همه چیز به واسطه محصولات شرکت GoPro آغاز شد. دوربین ورزشی یا اکشن کمرا به دوربین‌هایی اطلاق می‌شود که در شرایط سخت محیطی امکان تصویربرداری را برای کاربران قراهم کرده و به واسطه لوازم جانبی ارائه شده همراه این دیوایس‌ها، امکان اتصال این دوربین‌ها به لباس، کلاه، دوچرخه و مواردی از این دست وجود دارد. چندی پیش گو پرو Hero 6 بلک معرفی شد و شرکت‌های دیگر نیز مثل گارمین با VIRB 360 ، شانس خود را در این زمینه آزموده‌اند. کاسیو جدیدترین شرکتی‌ست که به این ورطه پای گذاشته است دوربین ورزشی جدید کاسیو که G’z Eye GZE-1 نام دارد با اینکه نام خود را از رده اسمارت‌فون‌های مقاوم این شرکت برداشت کرده اما یک نگاه به آن کافی‌ست تا مرجع طراحی این مدل را کشف کنیم: ساعت‌های محبوب G-Shock.

معرفی دوربین ورزشی کاسیو : جی‌شاک با لنز اضافه!

GZE-1 توانمندترین اکشن‌کمرای حاضر در بازار نیست و مشخصات میانه و البته قابل‌قبولی را ارائه می‌کند. با این دوربین امکان برداشت ویدئوی 1080p با 30 فریم در ثانیه یا 480p با 120 فریم در ثانیه وجود دارد و عکس‌های آن نیز حداکثر می‌توانند 6 مگاپیکسلی باشند. در زمینه مقاومت بدنه، این ساعت می‌تواند در آب با عمق 50 متر دوام بیاورد و از سقوط از ارتفاع 4 متری نیز جان سالم به در می‌برد که در این مورد آخر یکی از سرسخت‌ترین دوربین‌‌ها به حساب می‌آیند. دیافراگم لنز این دوربین f/2.8 است که یکی از وایدترین نمونه‌ها در بین اکشن‌کمراها به حساب می‌آید. اگر ساعت هوشمند Pro Trek کاسیو را در اختیار داشته باشید می‌توانید از این ساعت به عنوان چشمی دوربین نیز استفاده کنید و اگر این ساعت را نیز نداشته باشید باز می‌توانید از طریق اپلیکیشن مخصوص، محتوای پیش روی دروبین را روی صفحه‌ موبایل مشاهده کنید.

 

کاسیو قیمت و زمان ارائه این دوربین به بازارهای جهانی را مشخص نکرده اما این دوربین در ژاپن 46 هزار ین معادل 400 دلار آمریکا قیمت خواهد داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ