معرفی لنوو موتو تب با صفحه‌نمایش 10.1 اینچی

0
2335
معرفی لنوو موتو تب با صفحه‌نمایش 10.1 اینچی

شرکت لنوو امروز از تبلت جدیدی به نام موتو تب در آمریکا رونمایی کرد؛ موتو تب دارای صفحه‌نمایش 10.1 اینچی با ووضح 1200×1920 پیکسل بوده و در بخش پشتی آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود. دوربین جلوی دستگاه نیز که بر بالای صفحه‌نمایش قرار دارد یک نمونه 5 مگاپیکسلی ست.

پردازش در این تبلت با چیپ‌ست نچندان جدید Snapdragon 625 انجام شده و 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. بدین‌ترتیب با نگاهی به مشخصات دستگاه نگفته پیداست که با تبلتی در رده میانی رو به پایین روبرو هستیم. این تبلت در زمینه باتری موفق عمل کرده و با باتری 7,000mAh ظرفیت بالایی را ارائه می‌کند. سیستم‌عامل تبلت، اندروید 7 نوقا بوده و خبری در مورد امکان ارتقا آن به نسخه هشتم هنوز منتشر نشده است. این تبلت جدا از ارتباط وای‌فای، از LTE نیز پشتیبانی می‌کند و سنسور اثر انگشت نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

لنوو، این تبلت را در حال حاضر برای اپراتور AT&T آمریکا در نظر گرفته و هنوز مشخص نیست که آیا این مدل به بازارهای جهانی عرضه می‌شود یا خیر؟ قیمت این موتو تب برای اپراتور AT&T آمریکا، 300 دلار تعیین شده است. لنوو یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در زمینه ساخت تبلت است و همین چند روز پیش دو تبلت ارزان 80 و 100 دلاری را به نمایش گذاشت

منبع

ارسال یک پاسخ