هواوی بی‌سر و صدا Mate 9 لایت را معرفی کرد

0
2154
معرفی هواوی Mate 9 لایت

نزدیک به دو هفته پیش شرکت هواوی از پرچمداران جدید کلاس Mate این شرکت با نام‌های Mate 9 و Mate 9 Porsche Design رونمایی کرد. همین چند روز پیش نیز با الهام از مدل پورشه، نمونه دیگری از این گوشی به نام Mate 9 Pro با صفحه‌نمایش از هر دو طرف خمیده معرفی شد. حالا برای تکمیل شدن سبد خرید هواوی در این کلاس، Mate 9 لایت بدون سر و صدا و به آهستگی ارائه شده است.

هواوی Mate 9 لایت همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد نسبت به سه عضو دیگر این خانواده مشخصات پایین‌تری دارد و با قیمت کمتری نیز احتمالا عرضه می‌شود اما میزان امکانات این مدل برخلاف تصویر آنچنان نیز که پیش‌بینی می‌شود کم نیست. صفحه‌نمایش دستگاه 5.5 اینچی 1080p با شیشه‌ای نیمه‌گرد در لبه‌ها (2.5D) بوده و مثل دیگر مدل‌های این خانواده دو لنز دوربین در پشت آن به چشم می‌‌خورد. دوربین‌های Mate 9 لایت البته مثل سه مدل دیگر 20 و 12 مگاپیکسلی نیستند و تنها از یک دوربین 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند که وظیفه دوربین دوم احتمالا تنها به تغییر فوکوس پس از گرفتن عکس و ایجاد افکت بوکه برای محو کردن پس‌زمینه محدود می‌شود. دوربین اصلی دارای ساسیز سنسور 1.25 میکرونی بوده و از اتوفوکوس تشخیص فاز پشتیبانی می‌‌کند. دوربین دوم گوشی نیز 8 مگاپیکسلی است.

معرفی هواوی Mate 9 لایت

Mate 9 لایت از چیپ‌ست رده میانی هواوی موسوم به Kirin 655 با 8 هسته پردازشی بهره می‌برد و از 3 یا 4 گیگابایت در آن استفاده شده ست. نسخه 3 گیگابایت رم دستگاه دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه 4 گیگابایتی دارای حافظه 64 گیگابایت است.

معرفی هواوی Mate 9 لایت

 

بدنه تمام‌فلزی، ضخامت 8.2 میلیمتری، سنسور اثر انگشت در بخش پشتی، وزن 162 گرمی و باتری 3,340mAh سایر مشخصات این گوشی که هنوز قیمت و زمان ورود به بازار آن اعلام نشده است را تشکیل می‌دهند.

منبع

ارسال یک پاسخ