معرفی مایکروسافت سرفیس استودیوی 2 و سرفیس هدفون

0
2383
معرفی مایکروسافت سرفیس استودیوی 2 و سرفیس هدفون

شرکت مایکروسافت به جز سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ‌تاپ 2 امروز از دو محصول سخت‌افزاری دیگر به نام سرفیس استودیوی 2 و سرفیس هدفون نیز رونمائی کرد که اولی آپدیتی بر سرفیس استودیو که دو سال پیش معرفی شد به حساب می‌آید اما سرفیس هدفون به کل محصول تازه و جدیدی محسوب می‌شود. سرفیس استودیوی 2 به محصول دو سال پیش شباهت نزدیکی دارد اما مشخصات داخلی آن با بهبود روبرو شده است.

در سرفیس استودیوی 2 از طراحی یکسانی نسبت به گذشته استفاده شده اما صفحه‌نمایش آن حالا 38 درصد روشن‌تر از گذشته شد و 500nits روشنائی بیشتری دارد. در زمینه کنتراست نیز با 22 درصد افزایش روبرو می‌شویم و اینک از طیف رنگ DCI-P3 نیز در آن پشتیبانی می‌شود.

 

Surface Studio 2 از نسل بعدی گرافیک Nvidia Pascal بهره می‌برد و در غیبـ هارد دیسک از 2 ترابایت حافظه از نوع SSD در آن استفاده شده است. قیمت شروع این مدل رقم بسیار بالای 3,499 دلار است و پیش‌سفارش آن از همین امروز آغاز شده است. جالب اینکه نسل قبلی این سرفیس استودیو با قیمت 2,999 دلار عرضه شده بود.

مایکروسافت در این نوبت یک محصول جدید و غیر منتظره نیز برای ارائه داشت که یک هدفون روی گوشی جدید با نام Surface Headphones است. این هدفون بلوتوث از مکانیزم حذف نویز بهره می‌برد که کیفیت آن تا 13 مرحله به صورت دلخواه قابل تغییر است.

درایورهای این هدفون 40 میلی‌متر بوده و 4 میکروفون با قابلیت beam forming و 4 میکروفون حذف نویز در آن وحود دارد. این هدفون قرار است با قیمت 350 دلار در ادامه سال جاری به بازار عرضه شود.

معرفی مایکروسافت سرفیس استودیوی 2 و سرفیس هدفون

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ