معرفی سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ‌تاپ 2

0
3245
معرفی سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ‌تاپ 2معرفی سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ‌تاپ 2

همانطور که پیش‌بینی می‌شد شرکت مایکروسافت در مراسم ویژه‌ای از تولیدات جدید سخت‌افزاری این برند رونمائی کرد که در صدر آنها سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ‌تاپ 2 قرار دارد و هر دو به جز رنگ سفید با یک رنگ جدید یعنی مشکی مات ارائه می‌شوند. این دو مدل را می‌توان به ترتیب آپدیت‌هائی برای سرفیس پرو 5 و سرفیس لپ‌تاپ دانست که هر دو در بهار سال گذشته معرفی شدند. مایکروسافت در ابتدای تابستان امسال نیز تبلت ارزان‌قیمت سرفیس Go را به این سری افزوده بود که در مقایسه با مدل‌های مختلف سرفیس پرو از مشخصات بسیار پائین‌تری برخوردار است.

سرفیس پرو 6 با نسل هشتم پردازنده‌های اینتل یعنی با پروسسورهای 4 هسته‌ای که به گفته مایکروسافت تا 67 درصد نسبت به گذشته سرعت بیشتری دارند و سیستم ارتقاء یافته خنک‌کننده داخلی عرضه می‌شود.

 

صفحه‌نمایش دستگاه همچنان 12.3 اینچی ست و 1.7 پوند (770 گرم) وزن دارد. رم این مدل تا 16 گیگابایت قابل ارتقاست و حافظه داخلی آن نیز 1 ترابایت از نوع SSD خواهد بود. ظرفیت باتری این مدل به گفته  مایکروسافت، 13.5 ساعت دوام دارد و در زمینه طراحی داخلی تفاوتی را نسبت به گذشت تجربه نکرده است که این به معنای نبود پورت USB-C در این مدل است. سرفیس پرو 6 در مدل پایه با پروسسور Core i5 با قیمت 899 دلار از 16 اکتبر (24 مهر 1397) به بازار ارائه می‌شود و پیش‌سفارش آن از امروز آغاز می‌شود.

معرفی سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ‌تاپ 2

سرفیس لپ‌تاپ 2 مثل گذشته دارای صفحه‌نمایش 13.5 اینچی است اما کنتراست صفحه‌نمایش آن بیشتر شده و به 1500:1 رسیده است. طبق ادعای مایکروسافت این لپ‌تاپ که طراحی آن تغییری نکرده می‌تواند با یک بار شارژ تا 14.5 ساعت دوام داشته باشد و پروسه تایپ روی این دستگاه نیز آهسته‌تر از گذشته خواهد بود.

 

در این مدل نیز از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل استفاده شده که آن را در مقاسیه با گذشته تا 85 درصد سریع تر کرده و از LCD آن نیز به عنوان باریک‌ترین LCD روی یک لپ‌تاپ یاد می‌شود. این مدل نیز از 16 اکتبر (24 مهر 1397) به بازار ارائه می‌شود و قیمت آن برای نسخه پایه 999  دلار است.

معرفی سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ‌تاپ 2

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ