با سرفیس بوک i7 و سرفیس استودیوی مایکروسافت آشنا شوید

0
3589
معرفی رسمی مایکروسافت سرفیس بوک i7 و سرفیس استودیو

شرکت مایکروسافت روز گذشته در مراسمی ویژه از نسل جدید دیوایس‌های تولیدی این شرکت مجهز به آخرین نسخه ویندوز 10 رونمایی کرد. لپ‌تاپ خاص این شرکت به نام سرفیس بوک i7 جذاب‌ترین دیوایس معرفی شده در این مراسم بود که نسبت به سرفیس بوک سال گذشته تغییرات مناسبی را تجربه کرده است.

مهم‌ترین نکته تغییر یافته در سرفیس بوک i7 بدون شک به پردازنده آن تعلق دارد که در نام دستگاه نیز تبلور پیدا کرده است. مایکروسافت در این دیوایس هایبریدی از جدیدترین پروسسور اینتل استفاده شده و توان پردازشی آن از همین رو کاملا نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است باتری دستگاه 30 درصد بهبود یافته و در زمینه گرافیکی نیز توان دستگاه به گفته مایکروسافت 2 برابر بیشتر شده است. به گفته سازنده باتری جدید سرفیس بوک i7 اینک می‌تواند تا 16 ساعت توان دستگاه را تامین کند.

 

 

سرفیس بوک i7 در حقیقت هیچ تغییر خاص دیگری به جز پردازنده، باتری و گرافیک تجربه نکرده و تقریبا همه چیز در طراحی آن مشابه مدل سال گذشته است.

معرفی رسمی مایکروسافت سرفیس بوک i7 و سرفیس استودیو

قیمت شروع این دستگاه که پیش سفارش آن از روز گذشته آغاز شده است 2,399 دلار در نظر گرفته شده که همچنان نشانگر یک دستگاه نسبتا گران‌قیمت و لوکس در این کلاس است.

مایکروسافت علاوه بر سرفیس بوک i7 از یک دستگاه مشابه iMac اپل نیز با نام سرفیس استودیو رونمایی کرد که در حقیقت یک کامپیوتر رومیزی کوچک و یک مونیتور بزرگ 28 اینچی با نام PixelSense Display است که با ضخامت 12.5 میلیمتری به گفته شرکت سازنده باریک‌ترین مونیتور در این اندازه ه حساب می‌آید.

 

 

وضوح بسیار بالای 3000×4500 پیکسلی این نمایشگر به فشردگی بسیار بالای 192 پیکسلی در نسبت تصویر 3:2 منجر شده و علاوه بر تاچ‌اسکرین بودن از وارد کردن اطلاعات با قلم نیز پشتیبانی می‌کند.

معرفی رسمی مایکروسافت سرفیس بوک i7 و سرفیس استودیو

پایه‌های این نمایشگر دارای طراحی خاصی بوده و تا 20 درجه امکان جابجایی را برای این مونیتور فراهم می‌آورند. این نمایشگر از جدیدترین پروسسور Skylake اینتل همراه با 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه هایبریدی و گرافیک GeForce 980M بهره می‌برد و 4 پورت USB 3.0، درگاه اترنت، کارت‌خوان SD و البته پورت‌های صدا دارد. این دیوایس که پاور آن 270 واتی بوده و با تنها یک سیم برق توان آن تامین می‌شود با قیمت 2,999 دلار در زمان تعطیلات سال جاری میلادی به بازار ارائه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ