معرفی مودم 4G قابل حمل Tenda 4G185

0
2459
معرفی مودم 4G قابل حمل Tenda 4G185

امروزه اینترنت جز جدایی ناپذیر زندگی روز مره مردم شده است ،بخش زیادی از کاربران اینترنت در ایران مشترک ADSL  هستند که تنها در مکانی با شماره تلفن ثابت می‌توانند از آن استفاده کنند، برخی مناطق در ایران امکان دریافت ADSL ندارند و تعداد زیادی از کاربران از سرعت ارائه شده بروی بستر ADSL رضایت ندارند.

بعد از ورود نسل چهارم شبکه مخابراتی به ایران و فراگیر شدن آن توسط اپراتورهای تلفن همراه، سرعت اینترنت برای کاربران جهش بزرگی دارد و تجربه شیرین  سرعت‌های بالای 10 مگابیت بر ثانیه در هرمکان و فارغ از وابسته بودن به خطوط ثابت، اکثریت جمعیت آنلاین در ایران را تشویق کرد تا به سمت استفاده از بستر 4G LTE در محل کار و زندگی خود بروند.

مودم‌های 4G قابل حمل، در دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که می‌توانند اینترنت را از سیم کارت دریافت و بروی شبکه بی‌سیم خود با تعدادی از کاربران به اشتراک بگذارند. سبک بودن، قدرت بالای دریافت شبکه 4G،  ارسال بروی بی‌سیم، باتری قدرتمند برای استفاده طولانی مدت، قابلیت‌های جانبی مانند به اشتراک‌گذاری کارت حافظه، اجرای کد‌های USSD، مدیریت توسط تلفن همراه و …. از ویژگی‌های این گجت‌ها است.

شرکت تندا، یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان در حوزه‌ی محصولات شبکه، به تازگی محصول جدیدی به بازار ایران عرضه کرده که لیست کاملی از امکانات را در قالب یک گجت کوچک و دوست داشتنی در اختیار کاربران نهایی قرار می‌دهد. در نگاه اول، مودم Tenda 4G185 مانند سایر مودم‌های همراه 4G بازار به نظر می رسد ولی هنگامی که آن را در دست می‌گیرید متوجه می‌شوید که با وزن تنها 85گرمی خود یکی از سبک‌ترین نمونه‌های موجود در میان هم‌رده‌های خود می‌باشد. بدنه پلاستیکی مشکی رنگ آن مانع سرخوردن دستگاه در دستان شما شده و اثر انگشت نیز بروی آن به جا نمی‌ماند.

معرفی مودم 4G قابل حمل Tenda 4G185

صفحه نمایش رنگی 1.44 اینچی Tenda 4G185 وجه تمایز این گجت قدرتمند با سایر رقبای خود است و اطلاعات ارزشمندی مانند قدرت سیگنال شبکه، باتری، اطلاعات شبکه 4G، تعداد کاربران متصل، نام و رمز عبور شبکه Wi-Fi به صورت هوشمندانه، SMS های دریافتی و … بروی آن نمایش داده می‌شود. در زیر درپوش قاب پشتی، باتری قدرتمند 2100 میلی آمپری آن خودنمایی می‌کند که می‌تواند تا 10 ساعت کاربران را در شبکه 4G همراهی کند یا تا یک هفته در کوله پشتی شما منتظر برقراری ارتباط با شبکه بماند.

مودم Tenda 4G185 می‌تواند اینترنت را روی شبکه Wi-Fi خود با 10 کاربر بصورت همزمان به اشتراک بگذارد، در حقیقت این 10 دستگاه علاوه بر دریافت اینترنت، در شبکه قرار می‌گیرند و می‌توانند به اشتراک منابع با یکدیگر بپردازند. همچنین Tenda 4G185 قابلیت نصب حافظه جانبی Micro-SD تا 32 گیابایت را داشته و می‌تواند این حافظه را با تمامی کاربران به اشتراک بگذارد یا مانند یک حافظه USB هنگام اتصال با کابل به کامپیوتر به عنوان دستگاه micro-Reader مورد استفاده قرار بگیرد.

از دیگر مزایای این دستگاه میتوان به امکان فیلتر کردن کاربران براساس مک آدرس اشاره کرد، همچنین می‌توان تعداد کاربران متصل همزمان را به رقم دلخواه بین 10 تا 1 انتخاب نمود. این دستگاه از SMS هم پشتیبانی کرده و علاوه بر ارسال SMS میتوانSMS  های دریافتی را بروی پنل کاربری یا توسط نرم افزار بروی تلفن همراه مشاهده کرد.

یکی از قابلیت‌های منحصر بفرد این دستگاه امکان استفاده از کد‌های USSD می‌باشد که می‌توان به کمک پنل کاربری یا از طریق نرم افزار بروی تلفن همراه، اقدام به استفاده از کدهای USSD نمود. با کمک این کدها مانند #555* یا #10* می‌توان اقدام به خرید شارژ دیتا و … برای سیم کارت نمود.

درصورتی که بخواهید در مصرف باتری صرفه جویی شود می‌توانید برد شبکه Wi-Fi کوتاه کنید، برای این منظور می‌توانید از میان گزینه های بردکوتاه شبکه بی‌سیم (صرفه جویی باتری)، برد شبکه‌ی عادی، برد شبکه‌ی طولانی یکی را انتخاب کنید. برای کنترل دستگاه لازم نیست آن را به کامپیوتر وصل کنید، با دانلود کردن نرم‌افزار تلفن همراه (Android یا ISO) می‌توانید این دستگاه را توسط تلفن همراه خود کنترل کنید، مدیریت شبکه بی‌سیم، کد های USSD، ارسال و دریافت SMS، به اشتراک‌گذاری کارت حافظه، مدیریت کاربران متصل و …. تعدادی از قابلیت های این نرم‌افزار است.اگر کمی تخصصی‌تر هم بخواهید، این دستگاه بصورت FDD به شبکه 4G LTE و بصورت CAT4 (150Mbps) متصل شده و می‌تواند شبکه Wi-Fi خود را بروی باند 2.4GHz با سرعت 150Mbps در اختیار کاربران خود قرار بدهد.

اگر در محیط کار، دانشگاه و یا سفر به اینترنت پرسرعت با آنتن‌دهی خوب نیاز دارید، اگر دوست دارید شبکه و اینترنت خود را با دوستان خود در هرجایی که نیاز است به اشتراک بگذارید، اگر نمی‌توانید از سرویس اینترنت ADSL استفاده کنید یا ترجیح می‌دهید هنگامی که در منزل نیستید، اینترنت خود را هم با خود ببرید تا بعضی از همسایه ها تیرشان به سنگ بخورد، داشتن یک مودم جیبی 4G راه کار شماست و مودم 4G185 تندا می‌تواند یک همراه مطئمن و کارآمد برای شما باشد که تمام  قابلیت‌ها و امکانات دستگاه‌های دیگر را یکجا دراختیار شما بگذارد.

مودم تندا 4G185 هم اکنون با گارانتی 3 ساله شرکت آونگ در دسترس می‌باشد. شرکت آونگ نماینده‌ی انحصاری محصولات Tenda و ADATA می‌باشد که از سال 1385 شروع به فعالیت در زمینه محصولات آی‌تی کرده است.

ارسال یک پاسخ