Galaxy Active Neo جدیدترین گوشی مقاوم سامسونگ

0
2203
معرفی گوشی مقاوم Samsung galaxy active neo

سامسونگ پس از معرفی S5، رده گوشی‌های مقاوم و ضد آب خود را از رده پرچمداران سری Galaxy S این شرکت جدا کرده و این مدل‌ها را به صورت جداگانه در کلاسی متفاوت عرضه می‌کند. جدیدترین محصول سامسونگ در این رده Galaxy Active Neo نام دارد که البته از لحاظ مشخصات در سطح بسیار پایین‌تری از مدل‌های S5 Active و S6 Active قرار می‌گیرد.

گوشی Galaxy Active Neo که به صورت رسمی در ژاپن معرفی شد در مقایسه با Galaxy Xcover 3 مشخصات بهتری را نشان می‌دهد اما به هیچ عنوان نمی‌توان به پرجمداران سامسونگ نزدیک شود. صفحه‌نمایش گوشی یک نمونه 4.5 اینچی 800×480 پیکسلی یا WVGA است که بدین‌ترتیب کلاس کاری و نوع کاربران مد نظر طراحان این مدل از همین ابتدا مشخص خواهد بود. استاندارد مقاوم‌سازی این گوشی IP67 است که این مدل را در برابر گرد و خاک و آب مقاوم می‌سازد. این گوشی در برابر ضربه نیز مقاوم است و از سقوط از فاصله 1.5 متری روی بتون نیز جان سالم به در می‌برد.

معرفی گوشی مقاوم Samsung galaxy active neo

در بخش مشخصات سخت‌افزاری Galaxy Active Neo نیز با نمونه نسبتا ساده و حداکثر متوسطی روبرو می‌شویم. پردازش در این گوشی با چیپ‌ست Snpadragon 410 همراه با 2 گیگابایت رم تامین می‌شود و 16 گیگابایت حافظه قابل ارتقا در آن حضور دارد. دوربین اصلی گوشی 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم آن تنها 2 مگاپیکسل وضوح دارد. ظرفیت باتری این گوشی 2200mAh بوده و از امکان اتصال LTE پشتیبانی می‌کند.

معرفی گوشی مقاوم Samsung galaxy active neo

سامسونگ قرار است Galaxy Active Neo را در ژاپن از ماه نوامبر (از 10 آبان) با قیمت آنلاک 168 دلار به اپراتور NTT DoCoMo عرضه کند و هنوز در رابطه با امکان ارائه آن به بازارهای دیگر سخنی به میان نیامده است.

منبع

ارسال یک پاسخ