معرفی Fitbit Ace دستبند مخصوص کودکان

0
2154
معرفی Fitbit Ace دستبند مخصوص کودکان

شرکت فیت‌بیت روز گذشته از دومین ساعت هوشمند خود با نام Versa رونمائی کرد و امروز نیز یک دستبند مخصوص کودکان به نام Fitbit Ace را معرفی کرده است.؛ این دستبند مخصوص کودکان در نگاه اول کاملا به Alta HR شباهت دارد اما در ساختار آن ویژگی جدیدی مخصوص کودکان 8 سال به بالا پیش‌بینی شده است. این دستبند می‌تواند قدم‌های پیموده شده، دقایق فعالیت و زمان خواب کودکان را پیگیری کرده و حتی امکان تنظیم تعداد قدم‌ها و زمان فعالیت دلخواه را دارد. در این دستبند ویژگی جدیدی برای یادآوری حرکت پیش‌بینی شده که در صورت بی فعالیت ماندن کودکان به آنها توصیه حرکتی می‌کند. کودکان در صورت فعالیت در این هنگام نشان‌هائی که قابل جمع‌آوری هستند دریافت می‌کنند.

معرفی Fitbit Ace دستبند مخصوص کودکان

فیت‌بیت علاوه بر این دستبند در اپلیکیشن Fitbit، گزینه جدیدی برای ایجاد رقابت بین اعضای خانواده ایجاد شده که در آن این افراد می‌توانند برای بدست آوردن اهداف جدید با هم رقابت کنند. اکانت خانواده Fitbit نیز گزینه نرم‌افزاری جدیدی در این رده است که به والدین اجازه مشاهده روند فعالیت کودکان را می‌دهد. یک حالت نمایش مخصوص کودکان نیز در این اپ در نظر گرفته شده که داده‌های قابل دسترس توسط کودکان را محدود می‌کند. اگر کودکان دارای اسمارت‌فون نیز باشند مثل بقیه دستبندهای مشابه، می‌توانند اعلان‌های گوشی هوشمند خود را روی صفحه‌نمایش دستبند مشاهده کنند.

معرفی Fitbit Ace دستبند مخصوص کودکان

این دستبند مخصوص کودکان دارای باتری با دوام 5 روزه بوده و در برابر پاشیدن آب نیز مقاوم است. بند قابل تعویض این دستبند در دو رنگ آبی و بنفش ارائه می‌شود و از امروز با قیمت 99.95 دلار برای پیش‌فروش ارائه می‌شود. زمان ارائه این دستبند به بازار نیز سه‌ماهه دوم سال 2018 تعیین شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ