معرفی LG Q8 مجهز به قلم، نسخه دومی از Q Stylus

0
1474
معرفی LG Q8 مجهز به قلم، نسخه دومی از Q Stylus

شرکت ال‌جی نزدیک به یک سال پیش از گوشی نسبتا پیشرفته‌ای به نام Q8 رونمائی کرد که دارای صفحه‌نمایش 5.2 اینچی QHD با نسبت 16:9، پروسسور Snapdragon 820 با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بود و در بخش پشتی آن یک دوربین 16 مگاپیکسلی f/1.8 با سنسور بزرگ 1/2.6 اینچی و لرزه‌گیر اپتیکال سه‌جهته و همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیگر به چشم می‌خورد. این شرکت امروز از دیوایس تازه‌ای پرده‌برداری کرده که LG Q8 نسخه 2018 نامیده می‌شود و با اینکه تقریبا هیچ شباهتی با Q8 قبلی ندارد اما مشخصات و ظاهرا آن تقریبا همان چیزی ست که در LG Q Stylus (معرفی شده در دو ماه پیش) دیده بودیم. LG Q8 جدید به یک صفحه‌نمایش 6.2 اینچی فول ویژن با وضوح فول اچ‌دی پلاس مجهز است که دقیقا همان چیزی‌ست که در Q Stylus دیده‌ایم و نزدیک به 80 درصد فضای روی گوشی را به خود اختصاص می‌دهد. این صفحه‌نمایش از کارکرد با یک قلم ساده که همراه دستگاه ارائه می‌شود نیز پشتیبانی می‌کند که مثل سری استایلوس ال‌جی نکته خاصی را در برنداشته و کاملا استاتیک طراحی شده است.

پردازش در LG Q8 با اسنپ‌دراگون 450 حاوی 8 هسته 1.8 گیگاهرتزی انجام می‌شود و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. اسلات microSD گوشی نیز روی کاغذ تا 2 ترابایت امکان ارتقاء دارد هرچند در حال حاضر تا 400 الی 512 گیگابایت بیشتر نمی‌توان این حافظه را در دنیای واقعی ارتقاء دارد.

معرفی LG Q8 مجهز به قلم، نسخه دومی از Q Stylus

در بخش پشتی گوشی تنها یک دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس تشخیص فاز و یک فلش LED جای گرفته است و دوربین سلفی بالای صفحه‌نمایش نیز 5 مگاپیکسل وضوح دارد. این دوربین طبق روال ال‌جی دارای میدان دید واید است که میزان آن 100 درجه اعلام شده و بدین‌ترتیب می‌توان تعداد افراد بیشتری را در یک سلفی بدون نیاز به مونوپاد جای داد. جک 3.5 میلی‌متری هدست، پورت USB-C، صدای Hi-Fi Quad DAC و پشتیبانی از استاندارد مقاومتی IP68 (تا 30 دقیقه غوطه‌وری در آب با عمق 1 تا 1.5 متری و همچنین مقاوم در برابر نفوذ گرد و خاک) و استاندارد نظامی MIL-STD 810G دیگر مشخصات مهم این مدل را تشکیل می‌‌دهند.

ال‌جی ظرفیت باتری دستگاه را نیز نسبت به Q Stylus تغییر نداده و همچنان از همان باتری 3,300mAh قبلی که ظاهرا به Quick Charge 3.0 نیز محهز است برای این مدل استفاده می‌کند.

LG Q8 در دو رنگ آبی و مشکی با قیمتی نزدیک به 480 دلار ظاهرا تنها در بازار کره‌جنوبی عرضه خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ