معرفی Vivo V11 با سنسور اثر انگشت زیر لایه صفحه‌نمایش

0
2001
معرفی Vivo V11 با سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش

شرکت Vivo نزدیک به دو ماه پیش با معرفی NEX و NEX S با صفحه‌نمایش‌های فول‌اسکرین واقعی راه‌کار خلاقانه برای جای‌گذاری دوربین سلفی خبرساز شد و حالا با معرفی گوشی رده میانی Vivo V11 دوباره توجه‌ها را به خود جلب کرده است. Vivo V11 با وجود آنکه پروسسور Snapdragon 660 آن، تعلق دستگاه به رده بالای بخش میانی بازار را تأیید می‌کند اما به ویژگی برجسته‌ای مجهز است که این روزها حتی در گوشی‌های پرچمدار نیز به ندرت دیده می‌شود.

معرفی Vivo V11 با سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش

صفحه‌نمایش Vivo V11 یک نمونه 6.41 اینچی OLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس است که بالای آن تنها یک بریدگی یا ناچ دایره‌ای بسیار کوچک که دوربین دوم را در خود جای داده است دیده می‌شود. جذابیت اصلی این صفحه‌نمایش البته تنها به فول اسکرین بودن آن تعلق ندارد بلکه به سبک NEX، شرکت ویوو در اینجا نیز از سنسور اثر انگشت درون صفحه‌‌نمایش بهره برده که برای یک گوشی رده میانی، امکانی کاملا نایاب است. جدا از سنسور اثر انگشت، از دوربین بالای صفحه‌‌نمایش برای تشخیص چهره و باز کردن قفل نیز می‌توان بهره برد.

معرفی Vivo V11 با سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش

دوربین اصلی گوشی یک نمونه 12 مگاپیکسل با f/1.8 است که در کنار آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی f/2.4 نیز برای افکت بوکه دیده می‌شود. در بخش جلوئی گوشی نیز یک دوربین 25 مگاپیکسلی f/2.0 تعبیه شده که طبیعتا مثل بقیه دوربین‌های سلفی سال اخیر از هوش مصنوعی به جهت مقاصدی همچون زیباسازی بهره می‌برد.

معرفی Vivo V11 با سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش

همانطور که اشاره شد پروسسور Vivo V11 از نوع SD660 است که در رده میانی با وجود معرفی نمونه‌های جدیدتری مثل Snapdragon 670 و Snapdragon 710 هنوز یکی از قدرتمند‌ترین پروسسورهای این رده به حساب می‌اید. حافظه رم دستگاه 6 گیگابایت است و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن نیز می‌تواند از طریق یک اسلات microSD کاملا مستقل که ارتباطی با سیم‌کارت‌های دوگانه دستگاه ندارد به مقادیر بالاتر ارتقاء پیدا کند.

باتری گوشی 3,400mAh ظرفیت دارد که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. اگر فکر می‌کنید با گوشی ایده‌آلی در رده میانی روبرو هستیید خبر بدی برای شما داریم چرا که Vivo V11 در کمال تعجب به جای پورت USB-C همچنان از درگاه microUSB استفاده می‌کند که با توجه به مشخصات بالای گوشی، کاملا تعجب‌برانگیز است.

Vivo V11 با اندروید 8.1 و پوسته Funtouch 4.5 از فردا ششم سپتامبر (15 شهریور) در چندین مارکت ارائه می‌شود و خبر چندانی در مورد قیمت آن در دست نداریم.

منبع

ارسال یک پاسخ