تازه‌های ایفا (IFA) : معرفی زد تی ای اکسان الیت (ZTE Axon Elite)

0
2517
معرفی zte axon elite در ifa 2015

برند ZTE از جمله شناخته‌شده‌ترین برندهای چینی در درون خود این کشور است و تا به امروز به جز در چین و آمریکا در سایر کشورها حضور چندان پر رنگی نداشته است این رویه قرار است با ارائه نخستین عضو خانواده اسمارت‌فون‌های Axon این برند با نام Elite که در سطح جهانی توزیع می‌شود با تغییراتی روبرو شود. زد تی ای اکسان الیت (ZTE Axon Elite) اسمارت‌فونی پیشرفته با سه سنسور بیومتریک است.

زد تی ای اکسان الیت (ZTE Axon Elite) یک اسمارت‌فون 5.5 اینچی با صفحه‌‌نمایش IPS است که در بخش پشتی آن از دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی در کنار هم استفاده شده است. در این ترکیب همانطور که می‌توان حدس زد دوربین 13 مگاپیکسلی برای برداشت عکس و دوربین 2 مگاپیکسلی برای ایجاد عمق میدان مورد استفاده قرار می‌گیرد. Elite با دوربین 13 مگاپیکسلی بخش پشتی خود امکان فیلم‌برداری 4K را نیز خواهد داشت. دوربین جلوی این گوشی 8 مگاپیکسلی است.

معرفی zte axon elite در ifa 2015

در بخش پردازش زد تی ای اکسان الیت  از چیپ ست Snpadragon 810 کوالکام استفاده شده و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

یکی از جذابیت‌های زد تی ای اکسان الیت (ZTE Axon Elite) حضور سه ویژگی امنیتی بیومتریک در آن است که شامل سنسور اثر انگشت (در بخش پشتی و زیر محموعه دوربین)، سنسور تشخیص چشم و حسگر تشخیص صدا است. پشتیبانی از LTE و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی دیگر مشخصات این مدل که با اندروید لالی‌پاپ عرضه می‌شود را تشکیل می‌دهند.

زد تی ای اکسان الیت (ZTE Axon Elite) - معرفی zte axon elite در ifa 2015

 

طیف اولیه ارائه زد تی ای اکسان الیت (ZTE Axon Elite)‌ به سایر کشورها از اروپا و به طور مشخص از eBay آغاز خواد شد. از 24 سپتامبر این گوشی جدید قرار است در فرانسه، آلمان، ایتالیا،‌اسپانیا و بریتانیا با قیمت 420 یورو در دسترس قرار بگیرد. پس از این کشورها، ترکیه، مکزیک، سنگاپور، مالزی، تایلند، هنگ‌کنگ٫‌روسیه و فیلیپین نیز در لیست توزیع این برند قرار خواهند داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ