نگاهی به لباسشویی سری Combo سامسونگ

0
1205
نگاهی به لباسشویی سری Combo سامسونگ

لباسشویی سری Combo سامسونگ لباس‌ها را پس از شستشو صد در صد خشک و بدون نیاز به پهن کردن و یا اتو کشیدن آماده پوشیدن ارائه می‌دهد. در واقع لباس‌هایی که داخل دیگ‌ لباسشویی‌های سری کمبو انداخته می‌شود، با کمترین چروک و تاخوردگی ممکن بیرون می‌آیند این قابلیت قبل از مهمانی‌ها و جلسه‌های مهم، به کمک کاربران می‌آید. ا

شستشو و ضدعفونی با هوا

قابلیت Airwash یک قابلیت جدید در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ است که بدون نیاز به یک قطره آب و مواد شوینده شیمیایی می‌تواند لباس‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضدعفونی و پاکیزه کند. این فناوری بوهای نامطبوع، باکتری‌ها و میکروب‌های مضر را از طریق هوای گرم از بین می‌برد.

نگاهی به لباسشویی سری Combo سامسونگ

فناوری Airwash برای لباس‌هایی که تنها احتیاج به خشک‌شویی دارند بهترین انتخاب است. کت‌های پشمی، لباس‌های ورزشی نخی، پلیور و کت و شلوار، اسباب‌بازی‌های بچه‌ها، ملافه‌ها و رواندازها همگی را می‌توانید با این فناوری ضدعفونی کنید.

وقتی در جریان شستشو از آب استفاده نمی‌شود احتیاجی به خشک کردن نیز وجود ندارد و بنابراین لباس‌ها دوام بیشتری پیدا می‌کنند و تنها با استفاده از هوای گرم بوی نامطبوع آنها گرفته می‌شود ومیکروب‌زدایی می‌شوند.

اضافه کردن لباس در چرخه شستشو

فناوری ادواش (AddWash) یکی از دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد لباسشویی‌هایی نسل جدید سامسونگ است که در هیچ ماشین لباسشویی دیگری وجود ندارد.

نگاهی به لباسشویی سری Combo سامسونگ

این فناوری امکان اضافه کردن لباس پس از شروع به کار ماشین لباسشویی را به کاربران می‌دهد. در این حالت اگر در هر زمان متوجه شدید که لباسی را فراموش کرده‌اید نگران قفل بودن در اصلی ماشین لباسشویی نباشید و از درب ادواش، لباس‌های کثیف جا‌مانده را به چرخه شستشو اضافه کنید. دیگر شما محدودیتی در زمان اضافه کردن لباس به ماشین لباسشویی نخواهید داشت.

پرکاربرد اما کم‌مصرف

لباسشویی سری Combo سامسونگ همچون اکثر سری‌ها، مصرف انرژی بسیارپایینی دارد و به همین دلیل هزینه برق مصرفی را به شکل چشم‌گیری کاهش می‌دهد. موتور دیجیتال اینورتر آن نیز امکان بازده انرژی بیشتر، عملکرد بی‌صدا و دوام بسیار بالایی را در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ به همراه داشته است. ضمنا این دستگاه‌ها دارای سیستم حفاظتی «کنترل ولتاژ» در برابر نوسانات برق بوده که مانع از خرابی دستگاه می‌شود و در صورت قطع شدن برق، ماشین لباسشویی پس از بازگشت جریان برق به صورت خودکار روشن می‌شود و به فعالیتش ادامه می‌دهد.

از شستشو تا عیب‌یابی هوشمندانه

نسل جدید ماشین‌‌های لباسشویی‌های سامسونگ دارای فناوری Eco Drum Clean هستند. با این قابلیت زمانی که دیگ ماشین لباسشویی نیاز به تمیزکاری داشته باشد به صورت خودکار به شما اطلاع‌رسانی می‌کند و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر پاکیزگی ماشین‌لباسشویی را تضمین می‌کند. دیگر نیازی نیست نگران تمیزی دیگ که شاید کیفیت شستشوها را نیز تحت تأثیر قرار دهد، باشید.

نگاهی به لباسشویی سری Combo سامسونگ

سیستم عیب یاب خودکار Smart Check هم از دیگر فناوری‌های استفاده شده در لباسشویی سری Combo سامسونگ است. این فناوری معایب دستگاه را تشخیص می‌دهد و شما می‌توانید با استفاده از نصب یک برنامه در گوشی هوشمند خود از راهکارهای عیب‌یابی آسان بهره‌مند شوید. این قابلیت در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند و خیال شما را از بابت  هزینه‌ها و دردسرهای غیر ضروری مرتبط با تعمیرات حضوری نیز راحت می‌کند.

کمترین زمان برای شستشو

یکی دیگر از فناوری‌های استفاده شده در لباسشویی سری Combo سامسونگ Eco Bubble  یا حباب‌ساز است. این فناوری امکان شستشوی قدرتمند حجم زیادی از لباس‌ها را، حتی در دماهای پایین (۱۵ درجه) امکان‌پذیر می‌کند. به این صورت که ماده شوینده به حباب تبدیل می‌شود و در الیاف نفوذ می‌کند و به‌آسانی چرک را از بین می‌برد. با این فناوری از الیاف لباس‌ها محافظت می‌شود و در مصرف انرژی و زمان به بهترین شکل ممکن صرفه‌جویی می‌شود. با ماشین‌‌های لباسشویی سامسونگ سری کمبو می‌توانید لباس‌هایتان را در کمترین زمان شستشو دهید  و از همه مهم‌تر اینکه لباس‌های شما به محض اتمام شستشو کاملا خشک آماده پوشیدن هستند.

ارسال یک پاسخ