ویدئوی گوشی تاشوی شیائومی در دستان مدیرعامل!

0
1839
انتشار ویدئوی گوشی تاشوی شیائومی!

کمتر از یک ماه پیش ویدئویی از یک تبلت تاشوی شیائومی توسط Leaker معروف Evan Blass‌ که وی را با اکانت توئیتری‌اش به نام Evleaks می‌شناسیم منتشر شد که در آن یک تبلت 7 تا 8 اینچی با تا کردن کناره‌های صفحه‌نمایش رو به داخل به یک اسمارت‌فون نسبتا کوچک تبدیل می‌شود. امروز ویدئوی دیگری از این گوشی تاشوی شیائومی منتشر شد که دقیقا همان ترکیب را به نمایش می‌گذارد با این تفاوت که این بار این گوشی تاشوی شیائومی در دستان فردی متفاوت و بسیار مهم در مجموعه یعنی Lin Bin مدیرعامل این شرکت است!

 

این ویدئو که آن را در بالا مشاهده کنید و اولین بار در شبکه احتماعی چینی Weibo در دسترس قرار گرفت البته هنوز مشخص نیست که به صورت عمدی یا سهوی منتشر شده است با این حال این بار جزئیات بیشتری از این مدل به نمایش درآمده و تقریبا می‌توان با اطمینان بالائی از نسبت 3:2 دستگاه در هنگام باز شدن کامل آن سخن گفت.

انتشار ویدئوی گوشی تاشوی شیائومی!

در این ویدئو، Bin در یک اپلیکیشن نمایش ویدئو رو به پائین حرکت کرده و سپس دستگاه را به حالت بسته در می‌آورد که اینترفیس دستگاه بلافاصله با تشخیص بسته شدن، تغییر حالت پیدا می‌کند اما کل صفحه‌نمایش همچنان روشن است. دیگر نکته‌ای که از خلال این ویدئوی جدید می‌توان به آن پی برد، حضور دکمه پاور بر بالای دستگاه (هنگام در دست گرفتن آن به صورت عمودی) است.

هنوز مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی و با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شود اما با توجه به ظاهر نا آماده آن می‌توان با اطمینان از فاصله زمانی نسبتا زیاد از امروز تا زمان رونمائی رسمی از گوشی تاشوی شیائومی سخن گفت.

منبع

ارسال یک پاسخ