منتظر 3 گوشی پیکسل جدید با اسنپ‌دراگون 835 باشید

0
3033
منتظر 3 گوشی پیکسل جدید با اسنپ‌دراگون 835 باشید

دیر یا زود باید منتظر ارائه ادامه گوشی‌های پیکسل گوگل در سال جاری باشیم. این مدل‌های پیکسل جدید برخلاف سال گذشته احتمالا سه عدد هستند و ظاهرا طبق اطلاعات به دست آمده تمامی این گوشی‌های پیکسل جدید از جدیدترین چیپ‌ست شرکت کوالکام یعنی Snapdragon 835 بهره می‌برند بدین‌ترتیب با توجه به شرایط خاص SD835 و انحصاری بودن آن در ابتدا برای سامسونگ و ظاهرا شائومی نمی‌توان به این زودی‌ها آمدن پیکسل‌های جدید را به انتظار نشست.

منتظر 3 گوشی پیکسل جدید با اسنپ‌دراگون 835 باشید

اخبار جدید در مورد این گوشی‌ها از روی کد آنها در AOSP یا Android Open Source Project به دست آمده و منابع خبری نیز این مورد را تصدیق کرده‌‌اند. هنوز نام دقیق این سه گوشی البته مشخص نشده اما طبق اطلاعات رسیده جانشین پیکسل کوچک فعلی با کد نام Muskie شناخته می‌شود در حالی که پیکسل بزرگ‌تر یا آنچه فعلا Pixel XL خوانده می‌شود دارای کد نام Walleye است. در این میان ظاهرا یک پیکسل سوم نیز با کد نام Taimen وجود دارد که برخی آن را جانشین واقعی Motorola Nexus 6 سال‌های گذشته می‌دانند. این گوشی حتی صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از Pixel XL خواهد داشت و شاید باید آن را یک تبلت جدید و جانشینی برای Pixel C بدانیم.

طبق شایعات تأیید نشده، امسال نیز HTC سازنده این پیکسل‌های جدید برای گوگل خواهد بود. گوگل پیش از این آمدن پیکسل‌های جدید در سال جاری را تأیید کرده بود.

منبع

ارسال یک پاسخ