کالبدشکافی آیفون XS : تغییرات کم، باتری جدید

0
3355
کالبدشکافی آیفون XS : تغییرات کم، باتری جدید

سه روز پیش بالاخره شرکت اپل گوشی‌های جدید آیفون XS و آیفون XS Max را به بازار ارائه کرد و بدین‌ترتیب آرام‌آرام مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این گوشی‌ها که توسط شرکت سازنده اعلام نشده‌اند توسط خریداران برملا می‌شود. امسال نیز به رسم هر سال کالبدشکافی آیفون XS توسط مجموعه iFixit یکی از اولین خبرهائی ست که در مورد این مجموعه منتشر می‌رود. iFixit امروز نه‌تنها از کالبدشکافی آیفون XS خبر داد بلکه آیفون XS مکس و اپل واچ سری 4 نیز به همین ترتیب کالبدشکافی شدند. تغییرات در پوسته داخلی آیفون XS و XS‌ مکس طبق اطلاعات iFixit محدود بوده و بزرگ‌ترین تغییر به باتری تعلق دارد.

کالبدشکافی آیفون XS : تغییرات کم، باتری جدید

پس از کالبدشکافی آیفون XS و طبق تجربه iFixit، تغییرات اندکی نسبت به آیفون 10 سال گذشته دیده می‌شود و همانطور که گفته شد عمده تغییرات به باتری تعلق دارد. ظرفیت باتری آیفون XS همانطور که پیش از این مشخص شده بود کمتر از آیفون 10 است و از 2761mAh و 10.35Whr سال گذشته حالا به 2.659mAh و 10.13Whr کاهش یافته است. این باتری اما با وجود کاهش ظرفیت، حالا از طراحی جدید L شکلی برخوردار است که به صورت یک‌‌تکه طراحی شده و دیگر به صورت دو باتری مجزا نیست. در XS مکس اما از یک باتری دو تکه استفاده شده است.

کالبدشکافی آیفون XS : تغییرات کم، باتری جدید

تمامی جزئیات و شیوه‌های بازگشانی قطعات آیفون XS و XS مکس را می‌توانید از لینک منبع زیر دنبال کنید. آی‌فیکس‌ایت در نهایت امتیاز 6 از 10 را به آیفون XS و XS مکس در بازگشائی اختصاص داد که در آن عدد 10 آسان‌ترین و عدد 1 سخت‌ترین بازگشائی است.

منبع

ارسال یک پاسخ