کنسول دستی جدید نینتندو 2DS XL آمد :‌جانشین 3DS XL

0
3202
کنسول دستی جدید نینتندو 2DS XL آمد :‌جانشین 3DS XL

شرکت ژاپنی نینتندو امروز کنسول دستی جدیدی را برای علاقه‌مندان به این نوع از بازی‌ها به نمایش گذاشت. نینتندو 2DS XL را می‌توان گام بزرگی رو به جلو دانست به 2DS و جانشینی برای 3DS XL بدون صفحه‌نمایش سه‌بعدی قلمداد کرد. پروسسور در نینتندو 2DS XL نسبت به قبل سریع‌تر شده و به گزینه‌های ارتباطی آن اینک درگاه NFC نیز افزوده شده است.

 

 

با حذف صفحه‌نمایش سه‌بعدی از این مجموعه اینک با کنسول سبک‌تر و کوچک‌تری روبرو هستیم که طرفداران بازی‌های معمول و ساده‌تر را راضی‌تر خواهد کرد. خبر خوب برای طرفداران این سبک از بازی این است که تمامی بازی‌های کنسول 3DS با این مدل نیز هماهنگ بوده و از این لحاظ تفاوتی با گذشته وجود ندارد البته نگفته پیداست که نمی‌توان بازی‌های سه‌بعدی را در این کنسول به صورت 3D مورد استفاده قرار داد.

کنسول 2DS XL با قیمت 149.99 دلاری از 28 جولای (6 مرداد 1396) در آمریکا عرضه شده و در بازار ژاپن دو هفته قبل از آن یعنی در 13 جولای در دسترس خواهد بود. نینتندو به تازگی خبر از discontinue شدن کنسول فوق‌محبوب NES داده است که تابستان سال گذشته برای اولین بار مجددا به بازار عرضه شد و ظاهرا سیاست این کمپانی به جای رقابت با کنسول‌های قدرتمند پلی‌استیشن و ایکس‌باکس به ارائه کنسول‌های ساده‌تر و ارزان‌قیمت‌تر و کسب سود مناسب از این بازار تعلق گرفته است.

منبع

ارسال یک پاسخ