گلکسی Note9 کاملا لو رفت: ویدئوی معرفی، جعبه محتویات

0
1783
گلکسی Note9 کاملا لو رفت: ویدئوی معرفی، جعبه محتویات

گلکسی Note9 پرچمدار بعدی سامسونگ که ظرف چند روز آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود این روزها حضور کاملی در خبرها و شایعات دارد اما برای اولین بار می‌توانیم با قاطعیت در مورد همه مشخصات این گوشی که از مدت‌ها پیش به آنها اشاره شده بود صحبت کنیم. امروز ویدئوی رسمی معرفی گلکسی Note9 که در زیر قابل مشاهده است منتشر شد که هیچ جای شکی در مورد مشخصات اصلی این مدل مثل قلم جدید آن باقی نمی‌گذارد.

 

تکه اطلاعات مهم دیگری که امروز در مورد گلکسی نوت9 به بیرون درز پیدا کرده و تقریبا هر آنچه لازم است در مورد این گوشی بدانیم را در اختیارمان قرار می‌دهد، جعبه محتویات این گوشی است که همه چیز را روی آن می‌توان خواند البته به شرط اینکه به زبان روسی مسلط باشید!

گلکسی Note9 کاملا لو رفت: ویدئوی معرفی، جعبه محتویات

طبق اطلاعات این جعبه Galaxy Note 9 دارای یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی +QHD با فناوری ساخت Super AMOLED است که درست همان چیزی‌ست که پیش از این نیز حدس زده می‌شد. در این مشخصات، دوربین گوشی کاملا مشابه گلکسی S9 پلاس است و در آن از دوربین 12 مگاپیکسلی یکی با دیافراگم متغیر لنز (از f/1.5 تا f/2.4) و پشتیبانی از فوکوس تغییر فاز از نوع Dual Pixel و دیگری یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز تله‌فتو f/2.4 که مثل گذشته از اسلوموشن 960 فریم در ثانیه‌ای پشتیبانی می‌کند منتهی این بار مدت زمان این اسلوموشن دو برابر مقداری ست که در S9 و S9‌ پلاس دیده بودیم. دوربین سلفی جلوی دستگاه نیز 8 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار است.

لیست اطلاعات جعبه گلکسی Note9 با اشاره به قابلیت ریموت کنترل S Pen جدید دستگاه ادامه پیدا می‌کند و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه با 6 گیگابایت رم و باتری 4,000mAh نیز سایر مشخصات مهم را تشکیل می‌دهند. در این گوشی از دو اسیکر استریو و earbudهای جدیدی استفاده شده که هر دو توسط AKG اصطلاحا Tune یا تنظیم شده‌اند. برای محافظت در برابر نفوذ آب، استاندارد مقاومتی IP68 برای این گوشی در نظر گرفته شده و به جز سنسور اثر انگشت (که در پشت دستگاه قرار دارد)، شیوه اسکن عنبیه نیز مثل قبل برای بازگشائی قفل به کار می‌رود.

منبع

ارسال یک پاسخ