یک روز تا معرفی وان‌پلاس Nord – همه آنچه می‌دانیم

0
1418
یک روز تا معرفی وان‌پلاس Nord – همه آنچه می‌دانیم

وان‌پلاس Nord جدیدترین اسمارت‌فون شرکت OnePlus‌ و اولین گوشی رده میانی این شرکت بعد از OnePlus X نچندان مشهور و پر مخاطب، قرار است فردا با قیمتی کمتر از 500 دلار معرفی شده و در ابتدا در هند و اروپا در دسترس قرار گیرد. عرضه اولیه وان‌پلاس Nord برای کمپین تبلیغاتی و ارائه تخفیف روی این گوشی محدود شده اما این روند مقوتی بوده و این گوشی به زودی در چندین کشور در دسترس قرار می‌گیرد. مشخصات اصلی این گوشی تا به امروز از سوی خود شرکت ارائه یا تأیید شده که می‌توان از روی آن‌ها سیمای این گوشی جذاب را به‌طور کامل ترسیم کرد. در ادامه همه این موارد را یک‌جا کنار هم گرد آورده‌ایم.

یک روز تا معرفی وان‌پلاس Nord – همه آنچه می‌دانیم

طبق این اطلاعات OnePlus Nord به یک صفحه‌نمایش OLED با عنوان Fluid AMOLED مجهز شده که نرخ به‌روزرسانی 90 هرتزی داشته و سنسور اثر انگشت را نیز در خود جای می‌دهد. این صفحه‌نمایش همچنین در بردارنده اولین دوربین سلفی دوگانه شرکت وان‌پلاس و اولین پانچی دوگانه این برند است که یک دوربین اصلی و یک دوربین التراواید را در خود جای می‌دهد. صفحه‌نمایش گوشی 6.44 اینچی‌ست و نرخ نمونه‌برداری تاچ در آن نیز 180 هرتز خواهد بود.

یک روز تا معرفی وان‌پلاس Nord – همه آنچه می‌دانیم

پردازش در این گوشی با توجه به 5G بودن دستگاه و میان‌رده بودن آن با پروسسور Snapdragon 765G انجام شده و بدین‌ترتیب این نخستین برای‌ست که یک گوشی وان‌پلاس با یک پروسسور غیر پرچمدار به بازار عرضه می‌شود. برای نمونه کافی‌ست به خاطر آورد که حتی OnePlus X سال‌های گذشته نیز دارای پروسسور پرچمدار زمان خود یعنی Snapdragon 801 بود. در این میان بنچ‌مارک پردازشی Geekbench به یک مدل احتمالی lite برای این گوشی نیز اشاره کرده که پروسسور آن Snapdragon 690 خواهد بود و حداکثر اندازه رم در آن نیز 6 گیگابایت است (در مقابل 12 گیگابایت نسخه اصلی). البته هر دو چیپ به مودم 5G مجهزند. حافظه داخلی نیز ظاهرا در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی ارائه می‌شود.

در بخش پشتی وان‌پلاس Nord چهار لنز دوربین دیده می شود که شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی سونی IMX586، یک دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید با میدان دید 105 درجه‌ای، یک دوربین ماکرو و یک سنسور  5 مگاپیکسلی عمق میدان می‌شود. در بخش دوربین‌های سلفی نیز به یک دوربین 32 مگاپیکسلی اصلی و یک نمونه التراواید بر می‌خوریم.

یک روز تا معرفی وان‌پلاس Nord – همه آنچه می‌دانیم

در مورد باتری اطلاعات زیادی به‌صورت رسمی در دست نیست اما اطلاعات فاش شده به حضور یک باتری 4,115mAh با شارژر 30 واتی Warp Charge 30T اشاره دارند. از شارژر وایرلس نیز به توجه به رده قیمتی دستگاه ظاهرا خبری نیست.

تا معرفی رسمی Nord زمان بسیار کوتاهی باقی‌ست و بدین‌ترتیب در کمتر از 24 ساعت دیگر می‌توان از صحت و سقم این اطلاعات اطمینان حاصل کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ