iOS 8.1.3 و Yosemite 10.10.2‌معرفی شدند

0
1601
آپدیت ios 8.1.3 و yosemite 10.10.2

شرکت اپل امروز هر دو سیستم‌عامل دسک‌تاپی و موبایلی خود را به ورژن‌های جدید آپگرید کرد. نسخه‌‌های جدید شامل ورژن 8.1.3 از iOS و نسخه 10.10.2 از Mac OS X Yosemite 10.10.2 می‌شوند که از امروز در دسترس قرار می‌گیرند. در هر دوی این موارد رفع نواقض و باگ‌های سیستم‌عامل مد نظر بوده و آپدیت‌های سبکی به شمار می‌روند.

آپدیت نسخه 8.1.3 سیستم‌عامل iOS بیشتر به رفع باگ‌های احتمالی سیستم‌عامل می‌پردازد. بزرگ‌ترین تغییر صورت پذیرفته در این آپدیت جدید گاهش چشمگیر فضای خالی روی حافظه برای دریافت این آپدیت است. این مسئله یکی از بزرگ‌ترین شکایت‌های کاربران در حین نصب iOS 8 را تشکیل می‌دهد جائی‌که دیوایس‌های دارای حافظه 8 یا حتی 16 گیگابایتی نیز پیش از نصب باید تقریبا همه چیز را از روی حافظه خود پاک کنند. این آپدیت جدید با حجمی نزدیک به 250 مگابایت روی آی‌فون 6، کاربران را بسیار کمتر از گذشته با این مشکل روبرو می‌کند البته حجم نهایی پس از نصب بسته به دستگاه متفاوت خواهد بود. از دیگر تغییرات این آپدیت جدید باید به حل مشکل وارد کردن Apple ID در پیام‌ها و فیس‌تایم، حل مشکلات پیش آمده با Spotlight و برطرف کردن مشکل حرکات دست (gesture) مرتبط با اجرای چند برنامه (Multitasking) در آی‌پد اشاره کرد.

آپدیت ios 8.1.3 و yosemite 10.10.2

آپدیت سیستم‌عامل Mac یوسمیت نیز به رفع برخی باگ‌ها کوچک اختصاص دارد و تنها مورد اضافه شده به آن امکان دسترسی به iCloud Drive در Time Machine است. از جمله باگ‌ها رفع شده در این نسخه جدید می‌توان به حل مشکل وای‌فای، دیر لود شدن صفحات در مرورگر و رفع مشکل سوئیچ بین زبان‌ها اشاره کرد.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ