LG تایید کرد: 17 روز دیگر تا معرفی G5

0
2331
تایید زمان معرفی LG G5

خبرها و اطلاعات تایید نشده در مورد پرچمدار بعدی شرکت ال‌جی یعنی LG G5 در طی یکی دو ماه گذشته به اوج خود رسیده است و این گوشی بدون شک فاصله بسیار اندکی تا معرفی رسمی به بازار دارد. امروز مشخص شد که حدس و گمان‌های پیشین در مورد این گوشی به میزان زیادی صحت داشته و ال‌جی قرار است G5 را در 21 فوریه در MWC 2016 رونمایی کند.

طبق تازه‌ترین خبرها شرکت ال‌جی طی بیانیه‌ای رسمی در شبکه اجتماعی خود از معرفی شدن جانشین LG G4 در روز 21 فوریه یعنی یک روز پیش از آغاز رسمی نمایشگاه MWC 2016 خبر داده است. نکته بسیار جالب در این میان این است که سامسونگ نیز قرار است دقیقا هر همین روز یعنی 21 فوریه از پرچمدار جدید Galaxy S7 رونمایی کند. و بدین‌ترتیب رقابت ال جی و سامسونگ همانطور که پیش از این نیز توسط یکی از مدیران ارشد ال‌جی وعده داده شده بود وارد مرحله تازه ای می‌شود.

تایید زمان معرفی LG G5

 

مشخصات مورد انتظار برای LG G5 شامل صفحه‌نمایش 5.6 اینچی QHD، دوربین‌های دوگانه 20 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه و چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 820 همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. سنسور اثر انگشت، پورت USB 3.0 از نوع Type-C و اسکنر چشم دیگر نکات احتمالی حاضر در این گوشی را تشکیل می‌دهند.

منبع

ارسال یک پاسخ