M4 Aqua و تبلتی باریک و سبک از سونی در MWC

0
1520
M4 Aqua و تبلتی باریک و سبک از سونی در MWC

ظاهرا تمامی خبرهای پیشین در مورد حضور نداشتن سونی یا حضور خفیف این برند در نمایشگاه MWC 2015 چندان صخت نداشته و به‌جز خانواده Z4 که احتمالا با یک تبلت در این دوره حضور خواهد داشت، باید شاهد حضور یک مدل میانی دیگر در این رده یعنی M4 Aqua نیز باشیم. از این گوشی امروز اطلاعات نسبتا کاملی همراه با عکس به دست آمده است که به M2 Aqua شباهت دارد

اکسپریا M4 Aqua احتمالا همان مدل Sony E2303 است که چندی پیش اطلاعاتی از آن منتشر شده بود. از جمله مشخصات قابل اشاره در مورد این مدل باید به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح 720p، پردازنده‌هایی از خانواده Snapdragon 615، دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی و ارائه با اندروید 5 لولی‌پاپ اشاره کرد. این گوشی با عبارت Aqua در مقابل نام آن، مطمئنا در برابر نفوذ آب مقاوم است اما در اطلاعات به دست آمده از آن به عدد IP دستگاه اشاره‌ای نشده است اما حداقل می‌توان به IP68 بودن دستگاه یعنی مقاومت در برابر نفوذ آب (تا عمق یک و نیم متر تا 30 دقیقه) و گرد و خاک اطمینان داشت چرا که این درجه IP پیش از این در M2 Aqua نیز به کار گرفته شده بود.

M4 Aqua و تبلتی باریک و سبک از سونی در MWC

در خبری دیگر در مورد سونی و نمایشگاه MWC 2015 باید به انتشار تصویری از یک تبلت سونی اشاره کرد که امروز در توئیتر منتشر شد این تبلت که کاملا به تصویری که یکی دو روز پیش از Z4 tablet‌ منتشر شده بود شباهت دارد در یک دست فردی که در تصویر قرار دارد گرفته شده و اشاره به عبارت‌های slimmer, lighter, brighter نیز به سبکی، باریکی و کیفیت بالای آن اشاره دارد.

M4 Aqua و تبلتی باریک و سبک از سونی در MWC

Z4 tablet طبق اطلاعاتی که پیشتر در مورد آن منتشر شده بود از کناره‌هایی به سبک Z3 بهره می‌برد و با صفحه‌نمایش 2K عرضه می‌شود.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ