جوائز MWC 2015؛ سرفیس 3 برترین تبلت سال

0
1798
معرفی جوائز mwc 2015

یکی از سنت‌های کنگره جهانی موبایل یا MWC، معرفی بهترین تولیدات موبایلی سال است. در لیست بهترین‌های MWC علاوه بر بهترین اسمارت‌فون، بهترین تبلت، بهترین محصول پوشیدنی و بهترین تکنولوژی موبایلی، بهترین‌های نرم‌افزاری در کلاس‌های مختلف از جمله اپلیکیشن و دیوایس‌های مرتبط با سلامتی معرفی می‌شوند. امسال نیز این بهترین‌ها محصولات معرفی شدند.

مهم‌ترین جایزه MWC 2015 یعنی بهترین اسمارت‌فون سال 2015 به طور مشترک به دو گوشی iPhone 6 و LG G3 تعلق گرفت که هر دو نوآوری متعددی را در کلاس خود به همراه داشته‌‌اند.

معرفی جوائز mwc 2015

جایزه مهم دیگر به بهترین تبلت سال تعلق دارد که همانطور که پیش‌بینی می‌شد این جایزه این بار به تبلت سرفیس 3 (Surface Pro 3)  از مایکروسافت تعلق گرفت. این جایزه موفقیت بسیار بزرگی برای مایکروسافت و مجموعه ویندوز در مقابل رقبای قدرتمندی از اندرویدی و iOS به حساب می‌آید. در بخش بهترین اسمارت‌فون ارزان‌قیمت نیز بار دیگر جایزه‌ای قابل پیش‌بینی به Moto E از موتورولا تعلق گرفت. دیگر جایزه موتورولا در این دوره به Moto 360 تعلق گرفت که به‌عنوان بهترین محصول پوشیدنی سال انتخاب شد.

تبلت سرفیس 3 (Surface Pro 3) - معرفی جوائز mwc 2015

در بخش بازی‌های موبایلی، بهترین عنوان سال به Asphalt 8: Airborne تعلق گرفت و Smart Communication’s Spinnr Music نیز عنوان برترین اپلیکیشن موسیقی را به خود اختصاص داد. در این لیست عناوین بسیار متعددی نظیر برترین ابتکار موبایلی در زمینه سلامتی، آموزش و اتوماسیون، جایزه NFC و پرداخت موبایلی، بهترین استفاده از موبایل در کاربردهای تجاری، برترین سرویس یا اپلیکیشن تجاری موبایل و … دیده می‌شود که می‌توانید تمامی آنها را از لینک منبع زیر مشاهده کنید.

منبع

ارسال یک پاسخ