ارائه اطلاعات جدید از Vivo iQOO Neo جدید

0
1386
ارائه اطلاعات جدید از Vivo iQOO Neo جدید

شرکت ویوو چندین ماه پیش از یک گوشی مخصوص بازی با نام iQOO Neo رونمایی کرد که با وجود استفاده از پردازنده قدیمی Snapdragon 845، امکانات مناسبی را ارائه می‌کرد از این گوشی چند ماه بعد نسخه‌ای با Snapdragon 855 منتشر شد و حالا ظاهرا باید منتظر iQOO Neo جدید با پروسسور جدیدتر Snapdragon 855 Plus باشیم؛ iQOO Neo جدید که در حال حاضر با کد نام V1936AL شناخته می‌شود نخستین بار روز گذشته در یکی از وب‌سایت‌ها ظاهر شد اما حالا با همان نام و با یک تغییر نسبتا بزرگ یعنی حضور پروسسور SD855 Plus در یک منبع خبری دیگر همراه با برخی جزییات سخت‌افزاری معرفی شده است.

ارائه اطلاعات جدید از Vivo iQOO Neo جدید

طبق اطلاعات این منبع خبری، iQOO Neo جدید تقریبا هیچ تفاوتی با نسخه پیشین این رده یعنی V1936A که با SD855 ارائه شوده بوده ندارد و در این گوشی نیز از همان صفحه‌نمایش 6.4 اینچی OLED فول اچ‌دی پلاس با سنسور اثر انگشت درون صفحه‌نمایش و ناچ قطره‌ای بخش بالایی استفاده شده است. دوربین‌های 12/8/2 و سلفی 16 مگاپیکسلی دیگر تشابه این دو گوشی را تشکیل می‌دهند. در گوشی به نمایش درآمده در این سایت، حافظه داخلی 128 گیگابایت ذکر شده و در مقابل رم نیز عدد 8 گیگابایت به جشم می‌خورد. البته در مقابل نام NFC یک جای خالی تأسف‌برانگیز دیده می‌شود.

ارائه اطلاعات جدید از Vivo iQOO Neo جدید

البته هنوز مشخص نیست که واقعا با یک گوشی جدید در سبد کالای ویوو روبرو هستیم یا اینکه این مدل تنها یک آپدیت پردازشی از نسخه قبلی این سری به حساب می‌آید. در صورت استفاده از SD855 Plus در این گوشی، شرایط کاملا به گوشی پیشرفته‌تر این خانواده یعنی iQOO Pro شباهت پیدا می‌کند. البته این شباهت چندان به دیگر قسمت‌ها ادامه پیدا نمی‌کند و به خصوص در زمینه دوربین با حضور واحد 48 مگاپیکسلی و در بخش باتری با شارژر 44 واتی، مدل پرو هنوز کاملا دست بالاتر را در اختیار خواهد داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ