اپل بی‌سروصدا آیفون 6 جدید 32 گیگی طلایی را عرضه کرد

0
5686
اپل بی‌سروصدا آیفون 6 جدید 32 گیگی طلایی را عرضه کرد

در حالی‌که این روزها با پر رنگ شدن سایه آیفون 8 انقلابی، دو مدل نسبتا جدید آیفون 7 و ایفون 7 پلاس نیز آرام‌آرام در حاشیه قرار می‌گیرند صحبت از آیفون 6 جدید توجه چندانی را به خود جلب نمی‌کند اما هنوز در بسیاری از بازارها به خصوص بازارهای نوظهور آسیایی، گوشی‌های قدیمی‌تر و البته ارزان‌قیمت‌تر اپل خریداران فراوانی دارد. امروز شرکت اپل ورژن تازه‌ای از آیفون 3 سال پیش این شرکت را به بازار معرفی کرد که احتمالا با استقبال مناسبی نیز روبرو می‌شود. آیفون 6 جدید که تنها در رنگ طلایی عرضه می‌شود برای اولین بار دارای ورژن 32 گیگابایتی است که آن را جایگزین نسخه 16 گیگابایتی سابق این گوشی می‌کند. آیفون 6 همانند 6S در ابتدا در سه نسخه 16، 64 و 128 گیگابایتی عرضه شد و در حالی که چندی پیش تقریبا همزمان با معرفی آیفون 7 و 7 پلاس نسخه 32 گیگابایتی 6S ارائه شد حالا نوبت به آیفون 6 رسیده تا با این حافظه در دسترس قرار بگیرد.

اپل بی‌سروصدا آیفون 6 جدید 32 گیگی طلایی را عرضه کرداپل بی‌سروصدا آیفون 6 جدید 32 گیگی طلایی را عرضه کرد

آیفون 6 جدید از اواخر ماه قبل یعنی تنها چند روز پیش در چین در دسترس قرار گرفت و قرار است هفته آینده در دهم مارچ در تایوان نیز ارائه شود. این گوشی که از طریق خرده‌فروشی‌ها یا سایت اپل عرضه می‌شود آیفون 6 را نیز در کنار iPhone SE به گزینه‌های ارزان‌قیمت‌تر در اختیار کاربران بدل می‌کند. البته ذکر این نکته نیز مهم به نظر می‌رسد که با وجود صفحه‌نمایش بزرگ‌تر آیفون 6، مشخصات داخلی iPhone SE همچنان در سطح بالاتری از آن قرار دارد.

Taiwan Mobile نسخه جدید آیفون 6 با ظرفیت 32 گیگابایتی را به صورت رایگان در یک قرارداد 30 ماهه برای 45 دلار آمریکا در هر ماه عرضه می‌کند.

ارسال یک پاسخ