رسما اعلام شد: پرچمدار LG فقط با اسنپ‌دراگون 821 می‌آید

0
2119

پرچمدار LG قرار است تا 2 هفته دیگر در 26 فوریه (8 اسفند) رسما در MWC 2017 رونمایی شود؛ خبرها در مورد LG G6 این روزها به اندازه‌ای زیاد شده است که می‌توان با اطمینان از روشن بودن تمامی زوایای این مدل سخن گفت. در این میان جدا از انتشار تصاویر واقعی از پشت و جلو و زوایای دیگر، در دسترس قرار گرفتن اطلاعاتی در مورد صفحه‌نمایش آن و صحبت‌هایی در مورد G6 Lite و G6 Compact چندی پیش خبری ناراحت‌کننده نیز برای طرفداران این پرچمدار LG منتشر شد؛ در این خبر شرکت سامسونگ با تکیه بر همکاری خود با کمپانی کوالکام در ساخت جدیدترین چیپ‌ست موبایلی موسوم به Snapdragon 835، این اجازه را به خود داده تا تمامی تولیدات اولیه این پروسسور را منحصرا به گلکسی S8‌ اختصاص دهد و دیگر سازندگان یا باید تا ابتدای تابستان سال آینده برای دسترسی به این پروسسور موبایلی به انتظار بنشینند یا اینکه از تولیدات قبلی این سازنده بهره بگیرند؛ ال‌جی اما ظاهرا راه‌حل دوم را انتخاب کرده است. این خبر که نزدیک به 3 هفته پیش منتشر شد حالا جنبه رسمی به خود گرفته و کاربرانی که امید به غیر واقعی بودن این خبر داشتند حالا باید به واقعیت پرچمدار LG بدون SD835 کنار بیایند.

LG-G6 LG-G6 LG-G6

خبر امروز بر پایه تصویری محرمانه از یک اسلاید شرکت LG‌ در نمایشگاه CES 2017 منتشر شده که در آن اطلاعاتی از LG G6 همراه با تصویر نصفه‌نیمه‌ای از آن دیده می‌شود.

رسما اعلام شد: پرچمدار LG فقط با اسنپ‌دراگون 821 می‌آید

تصویر با آنچه تا به امروز از این گوشی با حاشیه‌های بسیار اندک بالا و پایین صفحه‌نمایش دیده بودیم کاملا انطباق دارد و بنابراین با درصد اطمینان بالایی می‌توان از صحت این اسلاید سخن گفت. در بخش اطلاعات این عکس جدا از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی و شعار تبلیغاتی Full Vision همراه با قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و سنسور اثر انگشت بخش پشتی، نکته اصلی را در بالا می‌توان مشاهده کرد. در اینجا پروسسور گوشی Qualcomm MSM8996AC که کد SD821‌ است معرفی شده که برآوردهای چند هفته پیش در مورد نبود SD835 را تأیید می‌کند. در مورد دلائل ال‌جی در این انتخاب باید به زمان حضور G6 قبل از Galaxy S8 اشاره کرد که حداقل این مدل را برای نزدیک به 1 ماه در بازار بدون رقیب خواهد کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ