در کنار G6 منتظر G6 Lite و G6 Compact نیز باشید

0
1939
تصویر جدید الجی G6

آنطور که خبرها و شایعات تایید نشده، عکس‌ها و تصاویر و مشخصات لو رفته از شرکت ال‌جی نشان می‌دهد این شرکت به زودی پرچمدار جدید G6 که ظاهرا بدون Snapdragon 835 است را به بازار عرضه می‌کند امروز مشخص شده که علاوه بر این مدل باید منتظر G6 Lite و G6 Compact نیز باشیم. G6 Lite و G6 Compact که امروز نام‌ آنها به صورت رسمی در اختیار ال‌جی قرار گرفته نسخه‌های ساده‌تری از این مدل هستند که احتمالا در ماه‌های بعد عرضه می‌شوند. از دوگانه G6 Lite و G6 Compact به نوعی می‌توان مدل اول را مشابه G5 SE ارائه شده در سال گذشته تلقی کرد اما مدل کامپکت نمونه تازه‌تری به حساب می‌آید.

سال گذشته مدلی به نام V20 mini‌ به صورت اختصاصی برای ژاپن عرضه شد که 5.2 اینچی و ضد آب بوده و دو دوربین به همراه رم 4 گیگی و حافظه 32 گیگابایتی برای آن ارائه شد که شاید G6 Compact‌ نیز به همین صورت رویکرد مشابه‌ای را نسبت به G6 ارائه دهد. این دو نام البته تنها نام‌های ثبت شده توسط ال‌جی نبوده و عناوین دیگری چون G6 Hybrid ,G6 Prix ,G6 Forte ,G6 Fit ,G6 Young و G6 Sense نیز توسط این شرکت رسما در اختیار گرفته شده‌اند البته نگفته پیداست که همه این عناوین در نهایت به ساخت یک گوشی واقعی منجر نمی‌شوند و این ثبت نام‌ها شاید بیش از همه چیز برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی از نام این مدل صورت گرفته است.

در کنار G6 منتظر G6 Lite و G6 Compact نیز باشید در کنار G6 منتظر G6 Lite و G6 Compact نیز باشید

سیمای G6 تا به امروز در قالب مدلی مجهز به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با وضوح 2880×1440 پیکسل، دوربین‌های دوگانه بخش پشتی و ظاهرا چیپ‌ست Snapdragon 821 ترسیم شده است که این آخری احتمالا به دلیل رابطه سامسونگ و کوالکام در ساخت چیپ‌ست Snpadragon 835 نقطه ضعف اصلی دستگاه محسوب خواهد شد. کاهش وضوح و سایز صفحه‌نمایش احتمالا تغییرات صورت پدیرفته در نسخه کامپکت بوده و در مورد نسخه Lite نیز همانند G5 SE ضمن حفظ سایز وضوح صفحه‌نمایش، احتمالا تغییراتی در جهت کاهش مشخصات پردازشی صورت می‌پذیرد.

منبع

ارسال یک پاسخ