اسپاتیفای پلتفرم اصلی موسیقی سامسونگ

0
1796
اسپاتیفای پلتفرم اصلی موسیقی سامسونگ

شرکت سامسونگ چند روز پیش به جز معرفی گلکسی نوت9 و گلکسی واچ، گوشی و ساعت هوشمند جدید این برند از یک اسپیکر هوشمند به نام Galaxy Home نیز به صورت نصفه و نیمه رونمائی کرد؛ این اسپیکر به جز ظاهر عجیب و غریب آن (که این روزها دستمایه شوخی از سامسونگ نیز شده است) در زمینه نرم‌افزاری و محتوای موسیقیائی نیز با خبر تازه‌ای همراه بود. طبق این خبر شرکت سامسونگ همکاری تازه‌ای را با مجموعه اسپاتیفای آغاز کرده که طبق آن سرویس موسیقی اسپاتیفای روی طیف متنوعی از دیوایس‌های سامسونگ ظاهر می‌شود.

Daniel Ek مدیرعامل شرکت Spotify بعد از مراسم سامسونگ اطلاعات کامل‌تری را از نحوه همکاری با این شرکت کره‌ای ارائه کرده است. طبق گفته‌های Ek، تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ از این پس در بخش Samsung Smart Switch، اپلیکیشن Spotify را خواهند داشت و در زمانی که سرویس موسیقی را برای اولین بار روی این دیوایس‌ها اجرا می‌کنند، گزینه متصل کردن حساب‌های کاربری از هر دو شبکه پیش روی آنها قرار می‌گیرد.

اسپاتیفای پلتفرم اصلی موسیقی سامسونگ

اسپاتیفای در حال حاضر بیش از 35 میلیون آهنگ را در خود جای داده است و حالا این آهنگ‌ها به گفته CEO این شرکت می‌تواند روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ و اسپیکر Galaxy Home نیز اجرا شود و این همه ماجرا نیست چرا که اسپیکر Home سامسونگ در زمان جست‌وجو برای یک موسیقی خاص، ابتدا آن را روی Spotify سرچ می‌کند و سپس به سراغ Samsung Music می‌رود.

جدا از این مورد برخی ویژگی‌های مرتبط با مکان کاربران نیز در اینجا مطرح می‌شود از جمله اینکه در زمان خروج از اتاق (جائی‌که موسیقی تا پیش از آن از طریق پخش‌کننده‌ای دیگر مثل تلویزیون در حال پخش بوده است)، به کاربر پیشنهاد ادامه پخش موسیقی روی گوشی هوشمند داده می‌شود. این پلتفرم موسیقی، دیوایس‌های سامسونگ را از طریق شبکه وای‌فای تشخیص داده و امکان کنترل پخش از طریق این دستگاه‌ها، حتی روی صفحه‌نمایش قفل شده گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌آورد.

منبع

ارسال یک پاسخ