ال‌جی، G8 و V50 ThinQ نسخه 5G را به MWC می‌آورد

0
1959
ال‌جی، G8 و V50 ThinQ نسخه 5G را به MWC می‌آورد

طبق روال عادی هر ساله٫ شرکت ال‌جی نمایشگاه MWC‌ بارسلون را برای رونمائی از جدیدترین محصول و پرچمدار سری G خود انتخاب کرده و سپس در طی ماه‌های بعد از دیگر گوشی پرچمدار خود در سری V رونمائی می‌‌کند. این روند سال گذشته دچار تغییر کوچکی شد و LG G7 ThinQ در اردیبهشت ماه به نمایش گذاشته شد و ارائه V40 ThinQ نیز به مهرماه 97 موکول شد. خبرهای جدید در مورد شرکت ال‌جی اما حاکی از آن است که این شرکت در نمایشگاه MWC 2019 که در ماه فوریه در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، به صورت همزمان از هر دو مدل G8 ThinQ و V50 ThinQ رونمائی می‌کند که از میان این دو، V50 ThinQ به قابلیت ارتباطی 5G مجهز خواهد بود.

طبق این خبر، ال‌جی قرار است V50 مجهز به 5G را در ماه مارچ یعنی همزمان با نسخه 5G احتمالی گلکسی S10 به بازار عرضه کند. از جمله مشخصات احتمالی این گوشی به صفحه‌‌نمایش 6 اینچی و رابط کاربری جدیدی اشاره شده که به کاربران این گوشی اجازه استفاده از اینترفیس دستگاه را با حرکت دادن دست بر بالای صفحه‌نمایش می‌دهد. چیپ‌ست Snapdragon 855، باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی و سیستم خنک‌‌کننده‌گی اطاقک بخار (vapor chamber) از دیگر مشخصات اشاره شده برای این گوشی را تشکیل می‌دهند. با توجه به اینکه ال‌جی احتمالا توانائی رقابت در عرصه سخت‌افزار با برندهای اصلی حاضر در این زمینه از جمله سامسونگ، هواوی و شیائومی را ندارد، برنامه این شرکت برای افزایش شانس خود در رده 5G، بر مسائل نرم‌افزاری متمرکز شده و سیستم جدید حرکتی این برند نیز با همین ذهنیت شکل گرفته است.

ال‌جی، G8 و V50 ThinQ نسخه 5G را به MWC می‌آورد
تصویر احتمالی از LG G8

ظاهرا اپراتور Sprint برای عرضه V50 ThinQ در نظر گرفته شده که نه‌تنها در آمریکا، بلکه در اروپا و کره جنوبی نیز این گوشی را با قیمت احتمالی 1.3 تا 1.5 میلیون وان کره جنوبی (نزدیک به 1,160 تا 1,340 دلار) عرضه خواهد کرد. ال‌جی ظاهرا در مورد سری G نیز تصمیم تازه‌ای را اتخاذ کرده و احتمالا، G8 آخرین گوشی این سری بوده و از این پس، پرچمداران ال‌جی با پسوند تازه‌ای عرضه خواهند شد.

منبع

ارسال یک پاسخ