امتیاز 87 از سوی DXOMark برای دوربین هواوی P10

0
2864
امتیاز 87 از سوی DXOMark برای دوربین هواوی P10

وب‌سایت DXOMARK که همواره دوربین‌های مختلف را تست می‌کند امروز دوربین هواوی P10 را برای بررسی انتخاب کرده است. دوربین هواوی P10 نسبت به P9 سال گذشته با تغییرات بزرگی روبرو شده و اینک دو ماژول 20 و 12 مگاپیکسلی در آن به کار گرفته شده است. امتیاز DXOMARK برای این دوربین، رقم 87 است که تنها پس از گوگل پیکسل با امتیاز 89 و سه مدل HTC 10 همراه با S7 edge و اکسپریا X Performance با امتیاز 88 در جایگاه پنجم قرار می‌گیرد.

P10 که در MWC 2017 معرفی شد نسبت به P9 در زمینه‌های مختلف از جمله دوربین، گزینه‌های پردازشی و برخی گزینه‌های ارتباطی با تغییر روبرو شد و در کل دیوایس بهینه‌تری را پیش روی کاربران علاقه‌مند به این برند قرار داد. در تست DXOMARK از دوربین هواوی P10 طبق معمول گزینه‌هایی همچون رنگ، کیفیت تصویر، بافت، نویز، فلش، اتوفوکوس و چندین مورد دیگر مورد بررسی قرار گرفته‌اند که تقریبا در تمامی این موارد امتیاز بالایی نصیب این مجموعه دوربین شده است. در تصاویر فضای باز یا اصطلاحا outdoor کیفیت بسیار بالا و جزئیات کاملا مناسب حتی در برش اندازه واقعی تصاویر P10 مشاهده شده و تنها مشکل نچندان مهم در این میان به نورگیری کمتر نواحی حاضر در نقاط تاریک‌تر در سوژه‌های بسیار پر نور است.

امتیاز 87 از سوی DXOMark برای دوربین هواوی P10

در سوژه های با نور کم نیز این دوربین عملکرد بسیار مناسبی در زمینه ثبت جزئیات بالا و وایت‌بالانس مطلوب ارائه می‌کند. این دوربین در زمینه فیلم‌برداری چند امتیاز را از دست داده است جایی که با وجود کیفیت مناسب ویدئوها، در مقایسه با عکس‌های این دوربین نتیجه ضعیف‌تری به چشم می‌خورد. در ویدئوهای این دوربین نیز به گفته DXOMARK، جزئیات بالایی در سوژه‌های با کم دیده می‌شود.

امتیاز 87 از سوی DXOMark برای دوربین هواوی P10

منبع

ارسال یک پاسخ