S8 پلاس 6.2 اینچی هم‌اندازه آیفون 7 پلاس 5.5 اینچی!

0
3177
S8 پلاس 6.2 اینچی هم‌اندازه آیفون 7 پلاس 5.5 اینچی!

با وجود حجم عظیم اطلاعات منتشر شده در مورد S8 و S8 پلاس که شامل، عکس، ویدئو و لیست مشخصات این دو مدل می‌شود هنوز این دو گوشی در کنار دیگر نمونه‌ها قرار نگرفته و سایز آنها منتشر نشده است. چند روز پیش البته بالاخره S8 و S8 پلاس در کنار هم قرار گرفتند و به نوعی تناسب سایز آنها با یکدیگر مشخص شد. امروز اما به نقل از یک منبع نچندام غیر معتبر تصویری شماتیک از سایز این دو گوشی در مقایسه با دیگر اسمارت‌فون‌ها در دسترس قرار گرفته که نکات جالبی را در بر دارد.

با دقت در تصویر بالا نخستین نکته جالب توجه در این میان به سایز S8 در کنار LG G6 تعلق دارد. G6 که با یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی در حال حاضر یکی از کامپکت‌ترین دیوایس‌ها با این اندازه پنل به حساب می‌آید طبق این شماتیک ظاهرا چند میلیمتری از S8 بلندتر است؛ این اختلاف در زمینه غرض نیز کاملا مشهودتر بوده و پرچمدار هنوز معرفی نشده سامسونگ از حریف هم‌وطن خود کاملا باریک‌تر است. ذکر این نکته نیز خالی از لطف به نظر نمی‌رسد که گلکسی S8 سامسونگ ظاهرا دارای پنل 5.8 اینچی بوده و نزدیک به 0.1 اینگ از G6 صفحه‌نمایش بزرگ‌تری دارد.

تصویر دیگری از همین مجموعه، S8 و +S8 را در کنار پرچمداران سال‌های گذشته سامسونگ نشان می‌دهد.

S8 پلاس  6.2 اینچی هم‌اندازه آیفون 7 پلاس 5.5 اینچی!

نکته جالب‌تر این تصویر را باید در مقایسه S8 پلاس با آیفون 7 پلاس جست‌وجو کرد. این گوشی سامسونگ دارای صفحه‌‌نمایش ببسیار بزرگ 6.2 اینچی ست که در مقایسه با پنل 5.5 اینچی آیفون 7 پلاس، 0.7 اینچ بزرگ‌تر است تا پیش از این بزرگ‌تر بودن صفحه‌‌نمایش، آنهم تا این میزان خود به روشنی به بزرگ‌تر بودن هرچه بیشتر گوشی اشاره دارد اما در این مورد و حداقل طبق تصویر بالا نه‌تنها این اتفاق رخ نداده بلکه پرچمدار سامسونگ در بدبینانه‌ترین سناریو تقریبا هم‌اندازه حریف اپلی خود است. بدین‌ترتیب کاربران این گوشی می‌توانند بدون نگرانی از بزرگ‌تر بودن بیش از اندازه دستگاه از این مدل برای کاربری‌های مولتی‌مدیایی بهره ببرند.

S8 پلاس  6.2 اینچی هم‌اندازه آیفون 7 پلاس 5.5 اینچی!

منبع

ارسال یک پاسخ