فروش LG G6‌ در روز اول به 20 هزار عدد رسید

0
1623
فروش LG G6‌ در روز اول به 20 هزار عدد رسید

فروش LG G6‌ بالاخره در کره جنوبی، کشور زادگاه آن به بازار عرضه شد. فروش LG G6‌ طبق انتظار به دلیل ثبت 40 هزار برای این گوشی مناسب بوده و این مدل توانست در روز اول 20 هزار عدد به فروش برسد. این فروش LG G6‌ حتی در مقایسه با دیگر پرچمداران به خصوص نمونه‌های سامسونگ نیز راضی کننده به نظر می‌رسد چرا که طبق برخی گزارش‌ها از سال گذشته، سامسونگ در روز اول به بازار عرضه کردن گلکسی S7 و S7 edge در مجموع توانسته بود 60 هزار عدد از این گوشی را به فروش برساند و بدین‌ترتیب این فروش 20 هزار عددی برای LG باید رقم مطلوبی محسوب شود.

نکته مهم‌تر برای ال‌جی جدا از مقایسه آن با سامسونگ در این زمینه، قیاس فروش این مدل با G5 سال گذشته است جایی‌که در شرایط مشابه، G5 توانسته بود تنها 15 هزار عدد را در یک روز به فروش برساند. بسیاری از صاحب‌نظران با توجه به کیفیت ساخت، نوع طراحی و افزوده شدن قابلیت ضد آب به G6، انتظار شرایط مناسبی را برای این مدل در فروش جهانی داشته و حتی امکان گذر کردن این مدل از رکورد 10 میلیون فروش LG G3 در سال 2014 را بعید نمی‌دانند.

برگ برنده اصلی G6 را باید در کاهش بسیار چشمگیر حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش این گوشی جست‌وجو کرد که با وجود تعبیه یک صفحه‌‌نمایش 5.7 اینچی در این مدل، ارتفاع این مدل را از G5 سال گذشته با صفحه‌نمایش تنها 5.3 اینچی، نیم میلیمتر کوتاه‌تر کرده و عرض آن نیز اینک 2 میلیمتر کمتر است.

منبع

ارسال یک پاسخ