انتشار تصاویری از نوت 7R ریفوربیش

0
2590
انتشار تصاویری از نوت 7R ریفوربیش

پس از  تأیید سامسونگ برای ارائه نوت 7 ریفر و ارائه تصویری از گوشی ریفر نوت 7 با نام Note 7S یا 7R و باتری 3200 اینک می‌توان با اطمینان از ارائه قریب‌الوقوع آنچه ظاهرا نوت 7R نامیده می‌شود سخن گفت. این گوشی طبیعتا هیچ تغییری در ظاهر و امکانات نسبت به نوت7 اولیه نداشته و تغییر باتری تنها جدید نکته قابل اشاره در آن است. نوت 7R امروز در چند عکس ظاهر شده که به حقیقت پیوستن آن را کاملا تأیید می‌کند.

در این گوشی جدید همانطور که گفته شده همان مشخصات قبلی حضور خواهند داشت و نه‌تنها صفحه‌‌نایش 7.5 اینچی QHD دستگاه تغییری نکرده بلکه پرسوسور Exynos 8890 و رم 4 گیگی آن نیز به قرار گذشته است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم 5 مگاپیکسل وضوح دارد. باتری جدید گوشی کوچک‌تر شده واینک 3200mAh ظرفیت دارد و به صورت پیش‌فرض نیز با اندروید 7.0 نوقا ارائه می‌شود.

سامسونگ هنوز به صورت مشخص بازارهایی که این دیوایس در آنها ارائه می‌شود را اعلام نکرده اما گفته است که این مدل (احتمالا برای جلوگیری از تأثیرگذاری بر بازار گلکسی اس 8‌ها) در آمریکا حضور نخواهد داشت. بازار کره‌جنوبی و برخی بازارهای نوظهور آسیایی ظاهرا مقصد اصلی نوت 7 جدید خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ