تصاویر خیالی را رها کنید؛ این خود گلکسی S8 است!

0
2322
تصاویر خیالی را رها کنید؛ این خود گلکسی S8 است!

این روزها در مورد سه گوشی بیش از سایرین خبرهای تایید نشده به گوش می‌رسد؛ گلکسی S8 ، ال‌جی G6 و هواوی P10 در این میان چندین بار عکس‌های LG G6 و چندین بار عکس‌های Huawei P10 منتشر شده ولی گلکسی S8 هیچگاه به صورت واقعی در یک عکس ظاهر نشده و همیشه حداکثر تصاویری ساخته شده براساس اطلاعات به دست آمده از آن دیده شده است. این بار اما به لطف یکی از معتبرترین لیکرهای جهان، Evan Blass با آی‌دی توئیتر Evleaks می‌توان به آنچه به احتمال فراوان تصویر واقعی گلکسی S8 است نگاه دقیقی انداخت.

این تصویر با بسیاری از آنچه که تا به امروز در مورد این گوشی منتشر شده است هماهنگی دارد که از آن جمله می‌توان به صفحه‌‌نمایش خمیده در کناره‌ها، حاشیه اندک بالا و پایین صفحه‌نمایش، حذف دکمه هوم از زیر گوشی، حضور جک 3.5 میلیمتری هدست و پورت USB Type-C اشاره کرد. یک نکته جالب جدید در این میان به سنسور اثر انگشت تعلق دارد که برخلاف تمامی آنچه از S8 می‌دانیم به زیر صفحه‌‌نمایش منتقل نشده و به سبک هواوی، ال‌جی،‌ شائومی و بسیاری دیگر از شرکت‌های دیگر به پشت گوشی منتقل شده است. در این میان البته تفاوت‌ مهم به جایگاه این سنسور است که برخلاف دیگر نمونه‌‌ها در زیر دوربین نیست و به کناره سمت راست آن به فرم کشیده و مستطیلی منتقل شده است. طراحی این سنسور به دکمه home زیر صفحه‌نمایش در مدل‌های پیشین شباهت دارد.

برپایه خبرها، گلکسی S8 در دو نسخه با سایز صفحه‌نمایش 5.8 و 6.2 اینچی ارائه می‌شود که البته به دلیل حاشیه‌های اندک بالا و پایین صفحه‌نمایش از آنچه که از یک گوشی 5.8 یا 6.2 اینچی انتظار داریم کاملا کوجک‌تر هستند. خمیدگی صفحه‌نمایش در کناره‌ها به سبک مدل‌های edge در دو سال گذشته در هر دو مدل دیده می‌شود و باتری یکی 3000 و دیگری یعنی مدل بزرگ‌تر 3500mAh است. به 4 گیگی بودن رم و 64 گیگی بودن حافظه داخلی در حضور اسلات حافظه در این دو گوشی اشاره شده که  RAM حجم حافظه کمتری را از آنچه پیش از این در خبرها آمده بود به خود اختصاص داده است. مشخص نیست که تصویر بالا گوشی 5.8 اینچی یا 6.2 اینچی S8 است اما هرچه که هست با توجه به سابقه درخشان Evan Blass می‌توان با درصد اطمینان بالایی از صحت این خبر سخن گفت.

منبع

ارسال یک پاسخ