اپل فروش آیفون 10 را دوباره آغاز می‌کند!

0
1728
اپل فروش آیفون 10 را دوباره آغاز می‌کند!

چند ماه پیش و همزمان با معرفی آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR، شرکت اپل از متوقف شدن تولید فروش آیفون 10 سال گذشته خبر داد و با این حرکت سعی در جلب نظر خریداران علاقه‌مند به این رده به گوشی‌های جدید این شرکت کرد. چند ماه پس از این ماجرا و حضور آیفون‌های سری XS در بازارهای مختلف و ارائه آیفون XR به بازار شرایط ظاهرا آنگونه که اپل انتظار داشته است پیش نرفته و برخی خبرهای جدید از آغاز به کار مجدد خط تولید گوشی سال گذشته و به جریان افتادن فروش آیفون 10 خبر داده‌اند.

اپل فروش آیفون 10 را دوباره آغاز می‌کند!

خبر جدید در این رابطه به نقل از وال‌استریت ژورنال منتشر شده که در آن به گفته این منبع از فروش نچندان رویائی آیفون‌های سری XS سخن به میان آمده است؛ امری که منجر به بازگشائی مجدد خط تولید آیفون X شده است. به گفته این منبع، شرکت اپل این امر را با توافق با سامسونگ برای تأمین تعداد مشخصی از پنل‌های OLED مورد استفاده در این گوشی نهائی کرده است. در این شرایط در حالی که فروش آیفون‌های جدید به خوبی پیش نمی‌رود اپل برای جبران توافق بزرگ منعقد شده با سامسونگ برای تأمین پنل‌های OLED چاره‌ای جز فعال کردن مجدد فروش آیفون 10 نداشته است.

این تصمیم بر پایه قیمت تولید پائین‌تر آیفون X گرفته شده و از این طریق سعی در جبران ضرر ناشی از فروش کمتر مدل‌های جدید شده است. این تصمیم اپل البته چندان عجیب نیست و پیش از این نیز مدل‌های قدیمی‌تر این شرکت در حضور مدل‌های جدیدتر همچنان تولید شده‌اند. اپل طبیعتا واکنشی به این خبر نشان نداده و آن را تکذیب یا تأیید نکرده است.

منبع

ارسال یک پاسخ