تاشوی LG با نام‌های Foldi ،Flex و یا Duplex

0
1521

گوشی‌های خم‌شونده و انعطاف‌پذیر تب جدید و فراگیری هستند که به احتمال قریب به یقین تا چند ماه دیگر به بازار موبایل عرضه شده و احتمالا تا پایان سال 2019 به رویه‌ای عادی و احتمالا محبوب در دنیای موبایل (البته در بخش لوکس و گران‌قیمت) بدل خواهند شد. از این رده تا به امروز با ایده سامسونگ برای دستگاهی با صفحه‌نمایش خم‌شونده موسوم به Infinity Flex Display را شاهد بودیم که چندی پیش رندر سه‌بعدی آن با نام Galaxy F نیز به نمایش گذاشته شد ظاهرا سامسون در این رده تنها نیست و به جز رقیب اصلی آن یعنی هواوی که برنامه‌هائی در این زمینه دارد، هم‌وطن آن یعنی LG نیز در این رابطه بی‌کار ننشسته است؛ شرکت ال‌جی به تازگی امتیاز استفاده از سه نام Foldi ،Flex و Duplex را به نام خود ثبت کرده و بدین‌ترتیب احتمالا گوشی تاشوی LG در آینده با یکی از این سه‌نام عرضه می‌شود.

تاشوی LG با نام‌های Foldi ،Flex و یا Duplex

LG این نام‌‌ها را چندی پیش در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا یا EUIPO برای محصولات موسوم به کلاس 9 ثبت کرده است؛ محصولات متنوعی در کلاس 9 جای دارند که جالب‌ترین آنها مطمئنا گوشی‌های هوشمند است. البته طبیعتا نمی‌توان با اطمینان در مورد به‌کارگیری همه این اسامی و حتی یکی از آنها در آینده مطمئن بود چرا که شرکت‌های مختلف به دلائلی نامشخص اقدام به ثبت اسامی مشخصی می‌کنند که شاید هیچ‌یک از آنها در آینده مورد استفاده قرار نگیرد. در این مورد اما حتی اگر هیچ‌یک از این اسامی نیز در آینده مد نظر این شرکت نباشد اما تحقیق در مورد آنها و ثبت این اسامی به روشنی از زنده بودن ایده گوشی تاشوی LG سخن می‌گوید.

LG‌ پیش از این در سال‌های نسبتا دور از پسوند Flex برای گوشی‌های انعطاف‌پذیر G Flex استفاده کرده بود و شاید در آینده بار دیگر شاید استفاده از این اسم برای یک گوشی تاشوی LG نیز باشیم. جالب اینکه سامسونگ نیز از این کلمه در صفحه‌نمایش Infinity Flex خود بهره برده است!

منبع

ارسال یک پاسخ