اچ تی سی U‌ فریم حساس به فشار خواهد داشت؟

0
1898
اچ تی سی U‌ فریم حساس به تماس خواهد داشت؟

از اچ تی سی U‌ تا به امروز اطلاعات نسبتا کاملی به دست آمده است از ارائه آن با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی و Snapdragon 835 گرفته تا انتشار تصویری از این گوشی بدون دکمه‌های فیزیکی. اچ تی سی U‌ اما ظاهرا یک ویژگی مهم و خاص را ارائه می‌کند که می‌تواند برگ برنده بزرگی برای این گوشی در مقابل دیگر پرچمداران سال 2017 قلمداد شود. طبق اطلاعات جدید به دست آمده در مورد این گوشی، حاشیه پیرامونی HTC U که از آن با کد نام Ocean یاد می‌شود به فشار حساس بوده و کاربری‌های تازه‌ای را از طریق به گوشی می‌افزاید.

اچ تی سی U‌ فریم حساس به تماس خواهد داشت؟اچ تی سی U‌ فریم حساس به تماس خواهد داشت؟

خبرهای جدید در مورد اچ تی سی U از پرزنتیشن‌های به دست آمده از منبع Android Headlines منتشر شده که در آن به قابلیتی به نام Edge Sense اشاره شده است. در این ویژگی با فشردن هریک از قسمت‌های کناری فریم دستگاه می‌توان ویژگی خاصی را فعال کرد. این ویژگی حتی هنگام خاموش بودن صفحه‌نمایش نیز قابل استفاده است و به وسیله آن می‌توان یک اپلیکیشن را نیز فعال کرد. این فریم حساس به میزان فشار بوده و سطوح مختلفی از فشار را تشخیص می‌دهد. نکته دیگر قابل اشاره از خلال این پرزنتیشن‌ها امکان +HDR اتوماتیک برای دوربین است که در مواقع مورد نیاز به صورت خودکار فعال می‌شود.

اچ تی سی U‌ فریم حساس به تماس خواهد داشت؟

در HTC U نیز مانند مدل Ultra از چهار میکروفون استفاده شده و در نبود جک 3.5 میلیمتری هدست، انتقال صدا در آن تنها با پورت USB Type-C صورت می‌گیرد.

منبع

ارسال یک پاسخ