ایسوس زنفون 5 و زنفون 5 لایت پیش از MWC لو رفتند!

0
2627
ایسوس زنفون 5 و زنفون 5 لایت پیش از MWC لو رفتند!

در فاصله یکی دو هفته مانده تا شروع بزرگ‌ترین رویداد موبایلی اروپا یعنی نمایشگاه MWC 2016 در بارسلون اسپانیا امروز اطلاعاتی از دو گوشی هنوز معرفی نشده ایسوس که احتمالا در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شوند به بیرون رخنه کرده است ایسوس زنفون 5 و زنفون 5 لاین که امروز اطلاعات آن توسط لیکر معروف evleaks و سایت winfuture.de منتشر شده، هر دو دارای صفحه‌نمایش‌های کشیده 18:9 هستند و با وجود شباهت‌های ظاهری، تفاوت‌های بزرگی را در مشخصات سخت‌افزاری ارائه می‌کنند. زنفون 5 طبق این اطلاعات دارای صفحه‌نمایش 18:9 است و طبق تصاویری که این منابع منتشر کرده‌اند بخش بالائی صفحه‌نمایش آن دارای بریدگی مشابه آنچه در آیفون X دیده بودیم است.

ایسوس زنفون 5 و زنفون 5 لایت پیش از MWC لو رفتند!
ایسوس زن‌فون

زن‌فون 5 لایت طبق اطلاعات به دست آمده دارای یک صفحه‌نمایش 5.5 تا 6 اینچی 18:9 با وضوح فول اچ‌دی ست و هنوز درمورد حافظه رم و نوع چیپ‌ست آن اظهارنظر صریحی نشده است. در زمینه دربین البته اطلاعات بیشتری در اختیار داریم جائی‌که ظاهرا دودوربین 20 مگاپیکسلی در پشت گوشی قرار دارد و دو دوربین 16 مگاپیکسلی نیز بر بالای صفحه‌نمایش دیده می‌شوند. یک نکته دیگر در مورد این گوشی به رنگ‌های آن تعلق دارد که شامل مشکی، سفید و قرمز می‌شود.

ایسوس زنفون 5 و زنفون 5 لایت پیش از MWC لو رفتند!
ایسوس زن‌فون 5 لایت

نسخه اصلی زنفون 5 ظاهر برخلاف مدل تنها یک دوربین بر بالای صفحه‌نمایش دارد ولی هنوز در پشت آن دو دوربین دیده می‌شود. دیگر نکات مشخص شده در مورد این گوشی شامل پورت USB Type-C (نسخه لایت با microUSB ارائه می‌شود)، سیم‌کارت‌های دوگانه و جک هدست می‌شود.

ظاهرا ایسوس قرار است این دو گوشی را در کنار Zenfone 5 Max در MWC امسال به نمایش بگذارد.

منبع

ارسال یک پاسخ