ایسوس زنفون V معرفی شد: دوربین 23MP، اسنپ‌دراگون 820

0
2805
ایسوس زنفون V معرفی شد: دوربین 23MP، اسنپ‌دراگون 820

اسمارت‌فون ایسوس زنفون V امروز به صورت اختصاصی برای آمریکا و اپراتور Verizon معرفی شد. این گوشی که باید آن را طبق نام‌گذاری ایسوس، زن‌فون 5 بدانیم، تنها نسخه ری‌برند شده مدل‌های پیشین نیست و تقریبا در تمامی موارد با مدل‌هایی که تاکنون از ایسوس در این کلاس دیده‌ایم تفاوت دارد. نام دقیق این مدل V520KL است که در لیست ایسوس نمونه‌ای تازه‌ به حساب می‌آید.

ایسوس زنفون V معرفی شد: دوربین 23MP، اسنپ‌دراگون 820

ایسوس زنفون V دارای یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی با فناوری AMOLED است که در این زمینه نیز نسبت به تولیدات معمول این شرکت که غالبا همگی با فناوری IPS LCD ساخته می‌شوند تفاوت دارد. نکات جالب این گوشی در بخش پردازشی نیز ادامه پیدا می‌کند جایی‌که از پروسسور پرچمدار شرکت کوالکام در سال گذشته یعنی Snapdragon 820 در این مدل استفاده شده که جست‌وجو برای یافتن نمونه دیگری در لیست تولیدات ایسوس با این پروسسور نیز به نتایج متعددی ختم نمی‌شود و شاید تنها بتوان یه Zenfone 3 Deluxe اشاره کرد. دوربین اصلی دستگاه یک نمونه 23 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و لرزه‌گیر اپتیکال یا OIS است که روی کاغذ برای یک مدل رده میانی رو به بالا با کیفیت به نظر می‌رسد. سنسور این دوربین ساخت شرکت سونی و از نوع IMX 318 است. دوربین سلفی این مدل نیز 8 مگاپیکسل وضوح دارد.

ایسوس زنفون V معرفی شد: دوربین 23MP، اسنپ‌دراگون 820

حافظه رم دستگاه 4 گیگابایت بوده و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء دارد. باتری گوشی 3,000mAh ظرفیت دارد و از فناوری انتقال توان به دیگر دیوایس‌ها یا PowerDelivery 2.0 از طریق پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند. هنوز اطلاعی در مورد قیمت و زمان حضور این مدل در بازار منتشر نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ