این بلک مجیک Pocket Cinema Camera 4K است فقط 1,295$

0
3135
این بلک مجیک Pocket Cinema Camera 4K است فقط 1,295$

شرکت بلک مجیک در سال 2013 از یک دوربین سینمائی جیبی که Blackmagic Pocket Cinema Camera نام داشت رونمائی که موفقیت بزرگ و محبوبیت بالائی را برای این شرکت به همراه داشت. حالا پس از گذشت پنج سال، بلک مجیک بار دیگر دوربین تازه‌ای را در این رده معرفی کرده که مهم‌ترین خصوصیت آن یعنی برداشت 4K را می‌توان در نام مدل مشاهده کرد؛ Pocket Cinema Camera 4K بازهم مثل گذشته یک دوربین سینمائی ست که مشخصات بزرگی را در خود جای داده است. این دوربین البته با اینکه دیگر چندان در جیب جا نمی‌شود اما این بار کاملا طراحی آن تغییر کرده و قابلیت‌های کاملا چشمگیری در آن دیده می‌شود.

این بلک مجیک Pocket Cinema Camera 4K است فقط 1,295$

این دوربین دارای یک سنسور 4/3 اچ دی آر بود که رزولوشن native برابر با 4096×2160 DCI یا 4K دارد. پله‌های تنظیم dynamic range در این دوربین 13 عدد است و عدد ISO را می‌توان در آن تا 25,600 ارتقا داد. نکته جالب اینکه لنزهای قابل تغییر این دوربین نیز با استاندارد Micro Four Third هماهنگ بوده و می‌توان لنزهای این استاندارد را بدون مشکل در آن به کار گرفت.

این بلک مجیک Pocket Cinema Camera 4K است فقط 1,295$

این دوربین می‌توان به صورت ProRes و 10 بیتی یا 12 بیتی خام یا RAW فیلم‌برداری کند و حداکثر وضوح آن 4K‌ با 60 فریم در ثانیه یا 1080/120p است. در این دوربین جدید بلک مجیک از 4 میکروفون استفاده شده و یک پورت فول سایز HDMI، خروجی هدفون و ورودی میکروفون و پورت USB-C نیز در آن دیده می‌شود که از طریق این آخری می‌توان یک هارد درایو را به دوربین متصل کرده و مستقیما شروع به ضبط محتوا کرد. جدا از هارد، طبیعتا امکان ضبط روی حافظه جانبی از نوع SD یا CFast نیز وجود دارد.

این بلک مجیک Pocket Cinema Camera 4K است فقط 1,295$

بدنه Pocket Cinema Camera 4K نوع جدیدی از کامپوزیت پلی کربنات است که مقاومت بالائی را نشان می‌دهد. صفحه‌نمایش بخش پشتی دوربین، یک نمونه 5 اینچی لمسی با سیستم‌عامل Blackmagic OS است که از طریق بلوتوث نیز می‌توان آن را کنترل کرد. بهترین خصوصیت این دوربین به قیمت آن تعلق دارد که با رقم 1,295 دلار تقریبا نصف قیمت دوربین جدید پاناسونیک GH5S قیمت دارد. این دوربین جدید بلک مجیک قرار است در ادامه سال جاری عرضه شود.

منبع

ارسال یک پاسخ