تبلت/لپ‌تاپ لنوو Miix 320 فقط 220 دلار خواهد بود!

0
2286
تبلت/لپ‌تاپ لنوو Miix 320 فقط 220 دلار خواهد بود!

شرکت لنوو سال گذشته از دیوایس 2 در 1 تبدیل‌شونده خود به نام Miix 310 رونمایی کرد و اینک به احتمال بسیار قوی باید شاید حضور لنوو Miix 320 باشیم. رخدادی که احتمالا در MWC 2017 رخ می‌دهد. امروز اطلاعاتی در مورد لنوو Miix 320 منتشر شده که آن را نمونه کاملا جذاب‌تری نسبت به 310 سال گذشته نشان می‌دهد.

اولین نکته تغییر کرده در لنوو Miix 320 به صفحه‌نمایش 10.1 اینچی آن تعلق دارد که با وجود آنکه از لحاظ سایز همان ن مونه سال گذشته است اما وضوح آن اینک از HD به فول اچ‌دی رسیده و شارپ‌نس بسیار بالاتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پردازش در این دیوایس که می‌تواند هم به صورت تبلت و هم (پس از قرارگیری در داک) به صورت لپ‌تاپ عمل کند در حالت پایه احتمالا با پروسسور Intel Atom X5-Z8350 ارائه می‌شود و 2 یا 4 گیگابایت رم را ارائه می‌‌کند. با وجودی که این مشخصات پردازشی در مقایسه با برترین‌های این کلاس و مشخصا سرفیس پروی 4 مایکروسافت چندان جالب به نظر نمی‌رسد اما نیم نگاهی به قیمت این مدل در مقابل رقبا این معامله را کاملا شیرین جلوه می‌دهد.

تبلت/لپ‌تاپ لنوو Miix 320 فقط 220 دلار خواهد بود!

در بخش ارتباطات دستگاه به یک پورت USB Type-C، همراه با یک micro HDMI، یک کارت‌خوان و جک 3.5 میلیمتری هدست بر می‌خوریم و در صورت اتصال داک کیبوردی دو پورت USB فول سایز نیز به این مجموعه افزوده می‌شوند. این تبلت از اتصال LTE برای ارتباطات پرسرعت تحت شبکه نیز پشتیبانی می‌کند که در افزایش جذابیت آن نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. بنابر اطلاعات تأیید نشده ظاهرا Miix 320 با قیمت پایه 220 دلاری برای نسخه دارای رم 2 گیگابایتی عرضه می‌شود که با وجود آنکه مطمئنا نسخه کارآمدتر مجهز به 4 گیگابایت رم، قیمت بالاتری خواهد داشت اما این افزایش قیمت نیز هنوز بهای این دستگاه را پایین‌تر از Miix 310 سال گذشته که با قیمت 300 دلار عرضه شد نگه خواهد داشت. نگفته پیداست که تا زمان معرفی رسمی این تبلت در آینده نزدیک بسیاری از این موارد ممکن است با تغییر روبرو شوند.

منبع

ارسال یک پاسخ