تصاویری از آنر مجیک 2 با مکانیزم کشوئی پیش از رونمائی

0
1472
تصاویری از آنر مجیک 2 با مکانیزم کشوئی پیش از رونمائی

ساب‌برند آنر هواوی نزدیک به دو سال پیش در آدر سال 95 از یک گوشی پیشرفته با نام honor Magic رونمائی کرد که در تضاد با گوشی‌های معمول این ساب‌‌برند، مشخصات بالائی داشت و با قیمتی نزدیک به 530 دلار، در زمان خود به گوشی‌های پرچمدار نزدیک بود. آنر ظاهرا بعد از گذشت دو سال دوباره خود را برای ارائه محصولی در این رده آمده می‌کند که طبیعتا آنر مجیک 2 نام دارد؛ آنر مجیک 2 که امروز تصاویر آن در شبکه اجتماعی Zanilia Zhao، بازیگر مشهور چینی منتشر شد حداقل از لحاظ ظاهری،‌ بسیار پیشرفته به نظر می‌رسد و مکانیزم کشوئی آن نیز به Oppo Find X شباهت دارد.

تصاویری از آنر مجیک 2 با مکانیزم کشوئی پیش از رونمائی

آنر مجیک 2 طبق اطلاعات به دست آمده ظاهرا به پروسسور 7 نانومتری پیشرفته Kirin 980 که چندی پیش برای اولین بار در میت 20 و میت 20 پرو ظاهر شد. رم دستگاه 8 گیگابایتی بوده و 128 گیگابایت نیز حافظه داخلیدارد. صفحه‌نمایش گوشی 6.4 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس و فناوری AMOLED بوده و تقریبا 100 درصد روی گوشی را این صفحه‌نمایش در بر گرفته است. درست مثل Find X، در اینجا نیز کل صفحه‌نمایش رو به پائین اسالاید می‌شود تا دوربین 16 مگاپیسلی سلفی همراه با لنزهای مرتبط با فناوری ToF و سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی دستگاه ظاهر شود. ظاهرا در نبود سنسور اثر انگشت (حداقل در تصاویر منتشر شده از گوشی) باید منتظر دیدن این سنسور به صورت in-display یا درون صفحه‌نمایش باشیم.

تصاویری از آنر مجیک 2 با مکانیزم کشوئی پیش از رونمائی

در بخش پشتی دستگاه از یک چینش سه‌دوربینه استفاده شده که شامل یک مجموعه 24+16 مگاپیکسلی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیگر می‌شود که هم به لحاظ ظاهری و هم از لحاظ عملکردی احتمالا به P20 Pro شباهت دارد و ظاهرا شامل یک دوربین عادی، یک دوربین سیاه و سفید و یک دوربین مجهز به لنز تله‌فتو می‌شود. این گوشی ظاهرا دارای یک دستیار هوشمند جدید به اسم Yoyo نیز خواهد بود.

ارائه با اندروید 9 پای با پوسته EMUI 9.0، تجهیز به باندهای فرکانسی دوگانه GPS، باتری 3,400mAh و شارژر 40 واتی دیگر مشخصات این گوشی را که ظاهرا در 31 اکتیر (9 آبان) معرفی می‌شود را تشکیل می‌دهند.

منبع

ارسال یک پاسخ