لومیا 850 را پیش از معرفی رسمی، کامل ببینید

0
2099
تصاویر غیر رسمی مایکروسافت لومیا 850

هنوز مدت بسیار کوتاهی از ارائه پرچمداران جدید ویندوزی مایکروسافت با نام Lumia 950 و Lumia 950XL نگذشته است که سیل خبرهای متعدد حاکی از ارائه محصول رده میانی پیشرفته این برند موسوم به لومیا 850 در آینده نزدیک است. این گوشی که جایگزین Lumia 830 خواهد شد از طراحی و شکل ظاهری جدید و رنگ‌های تازه‌ای بهره می‌برد.

اطلاعات جدید در مورد این گوشی توسط حساب توئیتری معروف evleaks منتشر شد که در طی آن عکس‌های دقیق و رندرهای رسمی این گوشی در دسترس قرار گرفته‌اند. Lumia 850 که با کد نام Honjo شناخته می‌شود در این تصاویر با یک فلش LED در بالای صفحه‌نمایش برای دوربین دوم همراه شده که خبرهای اولیه در مورد این گوشی از حضور آن در کنار دوربین خبر داده بودند.

طراحی ظاهری گوشی اندکی به خود لومیا 830 شباهت دارد با این تفاوت که گوشه‌های تیز مدل قبلی جای خود را به لبه‌هایی گرد‌تر داده‌اند حذف دکمه‌های فیزیکی زیر صفحه‌نمایش درست همانند لومیا 950 نکته مثبت مهمی در طراحی این مدل به حساب می‌آید اما از سوی دیگر نبود دکمه شاتر دوربین یکی از نکاتی ست که امید آن می‌رود که در نسخه نهایی به جای خود باز گردد.

تصاویر غیر رسمی مایکروسافت لومیا 850

در خبری جدیدتر در مورد لومیا 850 رنگ‌های تازه‌ای برای این گوشی به نمایش گذاشته شده است. نسخه طلایی دستگاه که البته تنها کناره‌ها و لوگوی مایکروسافت در بخش پشتی را در بر می‌گیرد و سایر قسمت‌ها به رنگ سفید هستند این نسخه در کنار ورژن مشابه دیگری که در کناره‌ها به رنگ صورتی-طلایی (rose gold) است به ظاهر جذاب‌ترین رنگ‌های این مدل خواهند بود. در نسخه مشکی رنگ نیز طبق تصاویر با دو ورژن روبرو می‌شویم که در یکی کناره‌ خاکستری و در دیگری کناره‌ای به رنگ مسی دیده می‌شود. جنس نوار پیرامونی دستگاه هنوز مشخص نبوده و در این لحطه نمی‌توان با اطمینان از فلزی بودن آن همانند لومیا 830 سخن گفت.

تصاویر غیر رسمی مایکروسافت لومیا 850

تا پیش از این از صفحه‌نمایش 5 اینچی HD و چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 410 در این مدل سخن گفته می‌شود اما طبق اطلاعات جدید به احتمال فراوان لومیا 850 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی فول اچ‌دی و چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 617 است. سایر مشخصات ذکر شده برای این گوشی به دوربین 10 مگاپیکسلی PureView و 1 گیگابایت رم تعلق دارد.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ