ایرانسل با آخرین محصولات و خدمات در الکامپ 2015

0
1633
ایرانسل در الکامپ 2015

ایرانسل در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک،‌ کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، آخرین محصولات و خدمات خود را در محورهای «تجربه زندگی دیجیتال»، «فروش، پشتیبانی و ارتباط با مشتریان» و «کسب و کار سازمانی» در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد. ایرانسل در این نمایشگاه بر محصولات و خدمات مبتنی بر آخرین نسل فناوری ارتباطی جهان مترکز شده است.

Sponsored

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در الکامپ 2015، ایرانسل با تمرکز بر محصولات و خدمات مبتنی بر آخرین نسل فناوری ارتباطی جهان، در بخش «تجربه زندگی دیجیتال» جدیدترین محصولات خود را به مخاطبان عرضه می‌کند.

«گیشه» برنامه کاربردی رزرو و خرید بلیت، «پدیدار» نرم‌افزار کاربردی واقعیت افزوده، «پیشنهاد» نرم‌افزار کاربردی خرید همراه با تخفیف، «ریتم» نرم‌افزار کاربردی محتوای شنیداری همراه، «کتابخوان» نرم‌افزار کتابخانه مجازی ایرانسل، «بازیک» نرم‌افزار کاربردی بازی همراه، «زوم» نرم‌افزار کاربردی رسانه همراه، «دانا» نرم‌افزار کاربردی یادگیری همراه، «ویترین» نرم‌افزار دریافت برنامه‌های ویترین ایرانسل، «آهنگ پیشواز» نرم‌افزار کاربردی آهنگ پیشواز ایرانسل، «پیشخوان» نرم‌افزار کاربردی پیشخوان ایرانسل برای دریافت خبرهای روز و «نسیم» نرم‌افزار کاربردی محتواهای مذهبی از جمله این محصولات هستند.

علاوه بر این، نرم‌افزارهای کاربردی «چارخونه» به عنوان فروشگاه نرم‌افزار کاربردی و «پلان» به عنوان نرم‌افزار تماشای فیلم و سریال آنلاین، از جمله محصولاتی هستند که شرکای تجاری ایرانسل آن‌ها را به علاقه‌مندان عرضه می کنند.

همچنین در این بخش، بازدیدکنندگان با خدمات مبتنی بر اینترنت ایرانسل مانند نسل سوم و چهارم اینترنت همراه، اینترنت باند پهن ثابت و تلویزیون تعاملی (IPTV) و نیز انواع مودم‌های 3G و 4G ایرانسل آشنا می‌شوند و اطلاعات لازم در زمینه پوشش شبکه اینترنت ایرانسل و تنظیمات و نحوه فعال‌سازی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

در بخش «فروش»، علاوه بر معرفی طرح 96 (باندلینگ سیم‌کارت ایرانسل و گوشی‌های سامسونگ)، مودم‌های نسل سوم و چهارم اینترنت همراه نیز با تخفیف پیش‌فروش می‌شود. همچنین در بخش «پشتیبانی و ارتباط با مشتریان» خدمات پاسخگویی و رفع مشکلات مربوط به مشتریان، معرفی و ارائه نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» و تعویض رایگان سیم‌کارت‌های ایرانسل با سیم‌کارت نسل چهار (USIM) انجام می‌شود.

در بخش «کسب و کار سازمانی» نیز علاوه بر محصولات و خدمات ویژه ایرانسل برای سازمان‌ها، خدماتی همچون خانه هوشمند، اینترنت اشیا (IoT)و بستر خدمات ماشین به ماشین (M2M) ایرانسل نیز به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

همچنین در بخش «خانه هوشمند» ایرانسل، روزانه کارگاه‌های آموزشی در زمینه اینترنت اشیا و کاربردهای آن در زندگی و کسب‌وکار برگزار می‌شود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک،‌ کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از 23 تا 26 آذر هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

ارسال یک پاسخ