دو دوربین S8 پلاس سامسونگ چرا کنسل شد؟ + عکس

0
6084
دو دوربین S8 پلاس سامسونگ چرا کنسل شد؟ + عکس

از چندی پیش تصاویری منتسب به نسخه اولیه S8 پلاس سامسونگ در دنیای مجازی دست به دست می‌گردد که در آن دوربین S8 پلاس با آنچه در حال حاضر در دست داریم متفاوت است. در این عکس‌ها از دو دوربین برای این گوشی استفاده شده که آن را مشابه تجربه اپل در این زمینه نشان می‌دهد. امروز تصویر دیگری منتشر شده که بار دیگر آن را به +S8 نسبت می‌دهد. در این تصویر نیز دو دوربین S8 پلاس که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند کاملا مشهود است و ظاهرا به دلیلی که هنوز مشخص نیست این پروژه جای‌گذاری دو دوربین برای S8 پلاس از سوی سامسونگ کنسل شده است.

تصاویر دو دوربین S8 پلاس به لطف لیکر چینی kk@ منتشر شده که در آن به جز پشت گوشی تصویری از بخش رویی دستگاه نیز دیده می‌شود. در این عکس دوم همه چیز به همان روال فعلی S8 و S8 پلاس بوده و نکته تازه‌ای دیده نمی‌شود.

دو دوربین S8 پلاس سامسونگ چرا کنسل شد؟ + عکس

در پشت اما به جز لنزهای عمودی دوربین‌ مجموعه فلش و فوکوس نیز در پایین دیده می‌شود. یک فرضیه دیگر در مورد این عکس که نبود اسکنر اثر انگشت در این مدل به آن دامن زده است به این موضوع اشاره دارد که این تصویر در حقیقت به Note8 تعلق دارد چرا که طبق خبرهای تأیید نشده این گوشی سنسور اثر انگشت را به زیر شیشه صفحه‌نمایش منتقل خواهد کرد ونیم‌نگاهی به تصاویر گلکسی Note8 که ممکن است به واقعیت تبدیل شوند نیز ظاهری مشابه عکس‌های امروزی با دو دوربین زیر یکدیگر را نشان می‌دهد. بههر ترتیب حتی در این صورت نیز تا در دست گرفتن یک گوشی پرچمدار سامسونگ با دوربین‌های دوگانه باید حداقل تا به بازار عرضه شدن Note8 (که به احتمال فراوان تا قبل از تابستان رخ نمی‌دهد) به انتظار نشست.

منبع

ارسال یک پاسخ