جابجایی آسان از آیفون به اندروید با Google Drive

0
2556
جابجایی آسان از آیفون به اندروید با Google Drive

جابجایی اطلاعات از آیفون به اندروید یکی از مهم‌ترین مشکلات کاربرانی که قصد مهاجرت از iOS به اندروید را دارند تشکیل می‌دهد. این جابجایی به دلیل ماهیت متفاوت این دو پلتفرم مشکل‌تر از انتقال مابین دو سیستم‌عامل یکسان است و گه‌گاه برخی از اطلاعات کاربران در این میان از دست می‌رود. گوگل اما برای تسهیل انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید راه حل تازه‌ای را ارائه کرده است. در این راه حل از گوگل‌درایو برای انتقال اطلاعات استفاده می‌شود.

در آپدیت جدید Google Drive برای iOS امکان آپلود کردن و بک‌آپ گرفتن از اطلاعاتی نظیر کنتاکت‌ها و وقایع تقویم همراه با عکس‌ها و ویدئو‌ها فراهم شده و پس از پایان این پروسه تمامی این اطلاعات در حساب کاربری فرد برای دسترسی در هر دیوایس دیگری از جمله گوشی اندرویدی جدید شخص فراهم می‌شود. هر دو مرحله انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید یعنی ابتدا از آیفون به Google Drive و سپس از درایو به اندروید البته در پس زمینه و به سرعت انجام نشده و بسته به حجم اطلاعات کاربر نه‌تنها از لحاظ زمانی به طول می‌انجامد بلکه از لحاظ هزینه دیتای جابجا شده نیز ممکن است هزینه‌ای را به کاربر تحمیل کند.

جابجایی آسان از آیفون به اندروید با Google Drive

پس از پایان آپلود دیتا از سوی آیفون به گوگل درایو باید هر دو قابلیت FaceTime و iMessage از روی آیفون خاموش شده و در اکانت گوگل در دیوایس اندرویدی Sign in کرده و اطلاعات را به اندرویدفون منتقل کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ